|
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| Hebben jullie nog een buitenwipper nodig om de daklozen buiten te houden? :whip: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Hebben jullie nog een buitenwipper nodig om de daklozen buiten te houden? :whip: |
waarom, mogen uw vriendjes ni komen ofzo? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Hebben jullie nog een buitenwipper nodig om de daklozen buiten te houden? :whip: |
Geen slecht idee, anders zout ge wel eens binnen kunnen geraken... |
|
|
| Pumaz |
| That's just plain mean J :D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Geen slecht idee, anders zout ge wel eens binnen kunnen geraken... |
Daklozen hebben geen internet. :D
Ik weet niet of ik kom. Ik ga niet werken op mijn eigen feest. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik weet niet of ik kom. Ik ga niet werken op mijn eigen feest. :p |
Bummer :( |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Daklozen hebben geen internet. :D
Ik weet niet of ik kom. Ik ga niet werken op mijn eigen feest. :p |
op 'uw' eigen feest? allé vooruit dan :p :o |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Nyah
op 'uw' eigen feest? allé vooruit dan :p :o |
Ik ben toch "officieel" een Belgian Tranceaddict? Of moet ik ergens lidgeld betalen? :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ja, 50e, kzal meteen m'n rekeningnummer door-PM'en...:o |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik ben toch "officieel" een Belgian Tranceaddict? Of moet ik ergens lidgeld betalen? :conf: |
neenee lidgeld betalen hoeft ni, tis gratis en daarmee trekken we allerlei raar volk aan -> misschien moeten we uw raad toch maar gaan opvolgen
| quote: | Originally posted by X-Tune
Serieus, ik geef jullie 1 goede raad: pas daar een beetje mee op!
Je gaat enkel volk aantrekken die komen omdat het gratis is. Het jammere is dat die mensen vaak ook niet veel gaan opmaken maar daar gewoon gaan staan. En als jullie allemaal van die vreemde plaatjes gaan draaien, dan zijn ze ook snel weg. |
|
|
|
| X-Tune |
Ik zou toch inkom vragen. Als je het feest 1 dag eerder had gepland, had iedereen gedacht dat het om een grap ging.
Daarbij als je inkom vraagt, word je meer serieus genomen. Als het gratis is, mag je bijna niks verwachten. |
|
|
| Jasperovitsj |
X-Tune, het is heel fijn dat ge ons raad enzo wilt geven, maar denkt ge nu echt dat wij een stel amateurs zijn die voor de eerste keer een feestje organiseren? Alles is goed overdacht en afgewogen geworden en is toch definitief nu, dus stop anders gewoon met de wijsneus uit te hangen? :)
En trouwens, er zijn al veel mensen die laten blijken dat ze wel geďntereseerd zijn in een GRATIS feestje. terwijl we waarschijnlijk nagenoeg GEEN volk zouden trekken moesten we inkom vragen. Trance trekt sowieso al niet al te veel volk, en 5€ inkom vragen voor relatief onbekende DJ's (ook al leveren ze kwaliteit, vergis u daar niet in ;) ) gaat al helemaal geen volk trekken! |
|
|
|
|