|
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
Toog
05 till End
geen ervaring
voila. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Toog
05 till End
geen ervaring
voila. |
Dries, kdacht da gij ging paaldansen? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dries, kdacht da gij ging paaldansen? |
van 1 tot 5
zet mij maar aan de toog van 5 tot het einde |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
als er nog hulp nodig is bij het leren tappen wil ik gerust helpen. Da is maar 10 min en dan kunnen ze verder he ;)
|
een korte opfrissingscursus kan altijd wel van pas komen ;)
heb wel 1.5jaar tapervaring, maar das ondertussen ook al een tijdje geleden :) |
|
|
| Eagle` |
zeg paljaskes zwiert mij ook is tss dieen toog erges, ik had des gepost dak ook toog wou doen, ma niemand opgemerkt blijkbaar. Anyhow qua ervaring ist redelijk, denoods wil ik mij wel aanbieden om elke pint zelf leeg te zuipen indien ze ni slecht is
;) :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Anyhow qua ervaring ist redelijk, denoods wil ik mij wel aanbieden om elke pint zelf leeg te zuipen indien ze ni slecht is
|
Zolang ge ze allemaal betaalt ist goe voor mij :p
Anyway, van 01 tot 03, cava? |
|
|
| Lady_LizzY |
Kan je misschien een kleine update geven van 't schema?
Wil ook wel toog of bonnekes doen, maar heb nu geen zin/tijd om te puzzelen :p
Btw, geen toogervaring.
Grtz. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zeg paljaskes zwiert mij ook is tss dieen toog erges, ik had des gepost dak ook toog wou doen, ma niemand opgemerkt blijkbaar. Anyhow qua ervaring ist redelijk, denoods wil ik mij wel aanbieden om elke pint zelf leeg te zuipen indien ze ni slecht is
;) :toothless |
ej trut geen goesting om met mij samen af te sluiten aan den toog...
----> feesjeuuuuuuh:cool: |
|
|
| Tiger777 |
| eeej, pijpslet, eigeel is van mij op het einde van de avond!:mad: |
|
|
| Kaidreas |
ahja... das just gelle foorapen, moet doen alsof gelle kunt beatmatchen :D
damn... ke dan, dan zal ik zelf wat coyote ugly gaan spelen op de bar.. :cool: :o :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| Ik kijk der al naar uit :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Kan je misschien een kleine update geven van 't schema?
Wil ook wel toog of bonnekes doen, maar heb nu geen zin/tijd om te puzzelen :p
Btw, geen toogervaring.
Grtz. |
Het schema is zoals het eruit ziet in mijn eerste post...thanks to the wonderous miracle of editing :toothless |
|
|
|
|