|
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
moest ik succesvol zijn in het paaldansen.. wie wordt dan mijn bookingsagent???
kzie het al voor me.. flyerkes met:
Kaidreas Poaldansing @ Disneyland Parijs |
Kwil dat wel doen voor u, wat met een special act op BeTA Party: The Outdoor Revolution? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
moest ik succesvol zijn in het paaldansen.. wie wordt dan mijn bookingsagent???
kzie het al voor me.. flyerkes met:
Kaidreas Poaldansing @ Disneyland Parijs |
kwil da ook wel doen :cool: we gaan da moeten uitvechten op de beta-party dark apostelke :disbelief |
|
|
| Tiger777 |
| om ter vortigst? |
|
|
| Jasperovitsj |
Vechten ay....
Bezwaren tegen als we dat gevecht in een bad met modder houden, en geld inzetten enzo? Kwestie van nog een extra act bij te hebben zonder er voor te moeten betalen :D
En nu serieus:
Nog 2 shifts moeten ingevuld worden, anyone? Pretty please? *puppyface* |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| kzou et wel willen doen ma als men vriendin afkomt toch liever nie :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vechten ay....
Bezwaren tegen als we dat gevecht in een bad met modder houden, en geld inzetten enzo? Kwestie van nog een extra act bij te hebben zonder er voor te moeten betalen :D
|
Jasper....wil je mij en Zehra zien worstelen in een modderbad...of versta ik dat nu verkeerd :conf: |
|
|
| Tiger777 |
ja...
Ik zal voor de gokmogelijkheden zorgen! |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog 2 shifts moeten ingevuld worden, anyone? Pretty please? *puppyface* |
Moest ik gekomen zijn, zou ik wel achter de toog willen staan hebben :)
(Niet dat ge daar veel aan hebt ma toch) |
|
|
| Aurélie |
| Er moeten toch helemaal geen palen aanwezig zijn , iemand kan toch altijd voor paal spelen :clown: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Aurélie
iemand kan toch altijd voor paal spelen :clown: |
zijde al kandidaat ? :p |
|
|
| eieregooie |
| ik heb geen zin om daat met me broek op me knieen rond te lopen hoor... :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mensen, het is al moeilijk genoeg om alle gewone shiften vol te krijgen, ik ga echt geen extra Paal-shift bijvoegen hoor, zelfs al zouden de mensen vechten voor een plaatske :p |
|
|
|
|