return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 14)
View this Thread in Original format
Bait
Trek het u allemaal niet zo aan, het valt nog wel mee.

In teks kunt ge ten eerste al geen gevoelens leggen, dus gij kunt niet 100% laten weten aan de anderen hoe ge het bedoeld, en zij niet aan u. Bij tekst val de helft van de communicatie weg, lichaamstaal heeft ook een groot aandeel. Verder moet ge proberen om niet altijd negatief te denken.

So what als ge eens iets doms zegt, dat zijn van die foutjes die ge maakt, en ja dat zult ge geweten hebben.
Mensen die lachen met iets wat ge gezegd hebt gaan u echt niet slecht bekijken, in tegendeel zelf. Iemand die anderen aan het lachen maakt, met wat dan ook valt in betere aarde als iemand die bloedserieus is. Ge moet tegen een stootje kunnen, en ge MOET zeker ook met uw eigen kunnen lachen.

Iedereen heeft zo zijn stomme dingen wel, en als mensen met uw domme dingen lachen vinden ze u meestal wel een heel wat plezantere gast als anderen, ze kennen u dan, maar op een funny manier.

Bekijk het maar eens zo en dan zult ge wel zien dat het allemaal niet zo erg is.
Pumaz
quote:
Originally posted by Bait
In teks kunt ge ten eerste al geen gevoelens leggen, dus gij kunt niet 100% laten weten aan de anderen hoe ge het bedoeld, en zij niet aan u. Bij tekst val de helft van de communicatie weg, lichaamstaal heeft ook een groot aandeel.

Ik vind dat er smilies genoeg zijn om dat toch een beetje een compenseren...

Vandaag ben ik bijvoorbeeld in een sarcastische bui dus gebruik ik deze: :rolleyes:
Jasperovitsj
*bump*

Nog 2 medewerkers nodig:

01-03: Toog

03-05: Bonnen

Anyone, please? :)
Eagle`
Ik heb dezen thread al efkes ni meer int oog gehouden, maar qua werken ist praktisch onmogelijk om van 1 uur aan den toog te staan, ik weet momenteel nog ni om welk uur we gaan kome toegeschoten ma tzal in alle geval ni vroeg zen :(
Jasperovitsj
^ Ge stond ni op de medewerkerslijst, dus er is toch geen probleem? :)
Eagle`
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Ge stond ni op de medewerkerslijst, dus er is toch geen probleem? :)

ah k ik dacht dak er op stond, k das dan oek weer al opgelost
Nyah
mensen, tis ni echt aan mij om dat te zeggen.. ma ik heb zo 'gehoord' dat de tiger ni komt naar de betaparty :( ik heb t ni van tiger zelf gehoord ,aangezien ik al héél lang ni meer met hem gesproken heb op msn...(i wonder why :rolleyes: )

maar goed, moest hij dus ni aanwezig zijn.. hij ging normaal tappen van 21u-23u en bonnen verkopen van 01u-03u

best al vervangers zoeken voor moest hij echt ni komen he ?

kandidaten?
Xilver
^ Zal wel overpakken voor den tap ;)
Jasperovitsj
Effe voorlopig aanpassen dan, en ondertussen hopen dat hij toch nog komt, of tenminste zelf even komt zeggen hoe het nu juist zit...
Gladius
ik wil wel bonnen doen

Kaidreas
quote:
Originally posted by Nyah
mensen, tis ni echt aan mij om dat te zeggen.. ma ik heb zo 'gehoord' dat de tiger ni komt naar de betaparty :( ik heb t ni van tiger zelf gehoord ,aangezien ik al héél lang ni meer met hem gesproken heb op msn...(i wonder why :rolleyes: )

dacht ik het niet :( anyways top notch mensen :rolleyes: , heel goed bezig zou ik zeggen.
Nyah
quote:
Originally posted by Kaidreas
dacht ik het niet :( anyways top notch mensen :rolleyes: , heel goed bezig zou ik zeggen.

sja goe bezig 'mensen'...ik vind nu toch wel dat er overdreven gereageerd wordt :nervous: :( nou goed, tiger zal wel een reden hebben, zou wel fijn zijn als ie dat ook eens liet weten :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Privacy Statement