|
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
of front2front, of face2face, allemaal goe :o :toothless |
:haha: :haha: |
|
|
| Zehra |
| zeg, ontopic blijven eh :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
zeg, ontopic blijven eh :D |
Inderdaad! :whip:
Wie vanaf nu nog off-topic gaat MOET paaldansen :p |
|
|
| Xilver |
| Der staan geen palen in de Rector gasten, dus da is al uitgesloten. |
|
|
| Jasperovitsj |
| We fixen er wel ene ergens, zo moeilijk kan da toch ni zijn...ne paal? :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We fixen er wel ene ergens, zo moeilijk kan da toch ni zijn...ne paal? :D |
Ik voel een koude bries opzetten... het gaat hier binnenkort weer seksuele ondertonen regenen :rolleyes: |
|
|
| Lady_LizzY |
In afwachting van het decor... :p
Als niemand er mee inzit,
01 - 03 : bonnen ofzo (als ge mij vertrouwt ten minste :D)
05 - end : toog ofzo, maar 'k kan wel niet tappen |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
We fixen er wel ene ergens, zo moeilijk kan da toch ni zijn...ne paal? :D |
Eva Pauwels? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
01 - 03 : bonnen ofzo (als ge mij vertrouwt ten minste :D)
|
Ik zalkik wel op uuw vingers kijken ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik zalkik wel op uuw vingers kijken ;) |
Gij met u vingerfetish, ook bonnekes verkopen hé!!!! |
|
|
| Tiger777 |
| Mr Fetish zit mij hier verwijten te maken. Vinger > courgette. HA! |
|
|
| Kaidreas |
moest ik succesvol zijn in het paaldansen.. wie wordt dan mijn bookingsagent???
kzie het al voor me.. flyerkes met:
Kaidreas Poaldansing @ Disneyland Parijs |
|
|
|
|