return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 12)
View this Thread in Original format
Xilver
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
één man of vrouw bepaald uw leven nie e :p (of wel? :p)


Daar kan over gediscussieerd worden :)
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Xilver
Daar kan over gediscussieerd worden :)


thats why i said it :p
TOR
quote:
Originally posted by Tiger777
enkele dagen TA vakantie nemen denkek, toch de sfeer hier terug wat aangenamer is. Ik heb er niks aan :mad:


ik dacht dat je een paar weken geleden om MEER off-topicgelul vroeg.
Xilver
quote:
Originally posted by TOR
ik dacht dat je een paar weken geleden om MEER off-topicgelul vroeg.


bwahaha, owned :p
Kaidreas
quote:
Originally posted by Tiger777
enkele dagen TA vakantie nemen denkek, toch de sfeer hier terug wat aangenamer is. Ik heb er niks aan :mad:

big word Biotch.
gaan we off-topicen op d4m? :D
Xilver
quote:
Originally posted by Kaidreas
big word Biotch.
gaan we off-topicen op d4m? :D


ja joenge, gaat den Elof wa ambeteren :p
Dark Apostle
Bon, iedereen naar bed zonder avondeten en huisarrest tot ge ulder allemaal leert gedragen


btw...er gaan geen komkommers rondvliegen, alleen courgette, zou iedereen hier toch bijna moeten weten.:rolleyes:



on-topic: gratis inkom kan amateuristisch overkomen en puur via i-net werken ook, maar tonen geld spenderen aan reklame, affiches, etc om vervolgens geen volk te trekken is financieel zeer pijnlijk.
Het gaat hier nog steeds om trance (en rechtstreekse derivaten en house/groove) dus veel volk gaat er zoizo ni komen. Als we nu nog eens geld gaan vragen komt er helemaal niemand.
Meeste fuiven vragen trouwens inkom om de DJ's te betalen, niet om professioneel te zijn/lijken en ook om een zekere winstmarge te krijgen (kweet nu ni of dat het zo is voor een jeugdhuis en andere mensen hun fuifervaring)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Dark Apostle




on-topic: gratis inkom kan amateuristisch overkomen en puur via i-net werken ook, maar tonen geld spenderen aan reklame, affiches, etc om vervolgens geen volk te trekken is financieel zeer pijnlijk.
Het gaat hier nog steeds om trance (en rechtstreekse derivaten en house/groove) dus veel volk gaat er zoizo ni komen. Als we nu nog eens geld gaan vragen komt er helemaal niemand.
Meeste fuiven vragen trouwens inkom om de DJ's te betalen, niet om professioneel te zijn/lijken en ook om een zekere winstmarge te krijgen (kweet nu ni of dat het zo is voor een jeugdhuis en andere mensen hun fuifervaring)

He said it! :)
Tiger777
quote:
Originally posted by TOR
ik dacht dat je een paar weken geleden om MEER off-topicgelul vroeg.

Kijk, zulke opmerkingen, doen me bijzonder weinig zin geven om naar die betaparty te gaan. Djeezes zeg, verziekte sfeer is dit ja. Wat mij betreft hoeft het helemaal niet meer. Ge zult mij hier een HELE tijd niet meer terugzien, als ge mij nog terugziet. Bon, dit gezegd zijnde, TREKT ULLE PLAN!
Jasperovitsj
^ Uh, where did that came from? :conf:

Xilver
quote:
Originally posted by Tiger777
Kijk, zulke opmerkingen, doen me bijzonder weinig zin geven om naar die betaparty te gaan. Djeezes zeg, verziekte sfeer is dit ja. Wat mij betreft hoeft het helemaal niet meer. Ge zult mij hier een HELE tijd niet meer terugzien, als ge mij nog terugziet. Bon, dit gezegd zijnde, TREKT ULLE PLAN!


Sig mateke, chillen eh ;) Verziekte sfeer? Iedereen komt hier toch overeen jong, soms wa klein wrijvingskes tussen de tranceaddicts en de elitisten ;)
Jasperovitsj
^ En ge zat daarstraks ook evengoed mee de newbie wat te ambeteren, dus daar kan het toch ook ni aan liggen? :conf:
Niemand heeft u toch persoonlijk aangevallen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
Privacy Statement