|
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
nou goed, tiger zal wel een reden hebben, zou wel fijn zijn als ie dat ook eens liet weten :sadgreen: |
+1
BTW, merci Johan! :)
En Eagle, ge ziet dat hopelijk toch zitten om dan alleen te draaien? :) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik wil wel bonnen doen |
Aangezien 'n vriendin meekomt, en die daar niemand kent, mag je die ook bij mij a/d bonnen dan zetten.
Zij heeft btw wel toogervaring, mss kan je daar op 't laatste moment nog iets mee doen?
Allez, ik weet niet of dat mag, maar ze kent daar alleen mij, dus...
We zien wel, right? ;) :toothless |
|
|
| djcresto |
| tis toch de bedoeling dat we er tegen 8 uur vanavond zijn eh? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Aangezien 'n vriendin meekomt, en die daar niemand kent, mag je die ook bij mij a/d bonnen dan zetten.
Zij heeft btw wel toogervaring, mss kan je daar op 't laatste moment nog iets mee doen?
Allez, ik weet niet of dat mag, maar ze kent daar alleen mij, dus...
We zien wel, right? ;) :toothless |
Das super Lies, we zullen straks wel zien wat ze nog kan doen! :)
@ Cresto: Na de voetbal douchen en naar ginder rijden/treinen, dan zijn we er rond 20u15 ofzo? Hopelijk is het dan al open daar... |
|
|
| pooley |
Iemand idee voor gratis parking in de buurt :/
wij komen tegen 8 uur aan |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
we zullen straks wel zien wat ze nog kan doen! :) |
Nude nudge wink wink :disbelief |
|
|
| pooley |
En kan iemand een paar taakverdelingen afdrukken en ophangen daar? :)
Weet nu al nimeer waar/wat ik moet doen en om welk uur |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
En kan iemand een paar taakverdelingen afdrukken en ophangen daar? :)
Weet nu al nimeer waar/wat ik moet doen en om welk uur |
Don't worry, daar wordt allemaal voor gezorgd ;)
Kheb zelfs een paar line-ups uitgeprint die we in de zaal kunnen ophangen... |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Don't worry, daar wordt allemaal voor gezorgd ;)
Kheb zelfs een paar line-ups uitgeprint die we in de zaal kunnen ophangen... |
En een lijstje voor de bonnekes:
1 = 1,50€
2 = 3€
3 = 4,50€
4 = 6€
...
Mja, rekenen is niet moeilijk maar zo'n lijstje is natuurlijk wel handig;) :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Daar heb ik geen tijd meer voor, binnen 10 minuten moet ik al vertrekken :p
Maar ik pak een rekenmachine mee, en als iemand nog zo'n blad zou willen uitprinten? :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Das super Lies, we zullen straks wel zien wat ze nog kan doen! :)
@ Cresto: Na de voetbal douchen en naar ginder rijden/treinen, dan zijn we er rond 20u15 ofzo? Hopelijk is het dan al open daar... |
zeker zie andere thread :D
tussendoor ga ik in de buurt van de overpoort wel nog een pakske friet of een pittake gaan fretten peisek |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
tussendoor ga ik in de buurt van de overpoort wel nog een pakske friet of een pittake gaan fretten peisek |
Strak plan! :crazy: |
|
|
|
|