return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 15)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nyah
nou goed, tiger zal wel een reden hebben, zou wel fijn zijn als ie dat ook eens liet weten :sadgreen:

+1

BTW, merci Johan! :)

En Eagle, ge ziet dat hopelijk toch zitten om dan alleen te draaien? :)
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Gladius
ik wil wel bonnen doen


Aangezien 'n vriendin meekomt, en die daar niemand kent, mag je die ook bij mij a/d bonnen dan zetten.

Zij heeft btw wel toogervaring, mss kan je daar op 't laatste moment nog iets mee doen?
Allez, ik weet niet of dat mag, maar ze kent daar alleen mij, dus...

We zien wel, right? ;) :toothless
djcresto
tis toch de bedoeling dat we er tegen 8 uur vanavond zijn eh?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Aangezien 'n vriendin meekomt, en die daar niemand kent, mag je die ook bij mij a/d bonnen dan zetten.

Zij heeft btw wel toogervaring, mss kan je daar op 't laatste moment nog iets mee doen?
Allez, ik weet niet of dat mag, maar ze kent daar alleen mij, dus...

We zien wel, right? ;) :toothless

Das super Lies, we zullen straks wel zien wat ze nog kan doen! :)

@ Cresto: Na de voetbal douchen en naar ginder rijden/treinen, dan zijn we er rond 20u15 ofzo? Hopelijk is het dan al open daar...
pooley
Iemand idee voor gratis parking in de buurt :/
wij komen tegen 8 uur aan
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
we zullen straks wel zien wat ze nog kan doen! :)

Nude nudge wink wink :disbelief
pooley
En kan iemand een paar taakverdelingen afdrukken en ophangen daar? :)
Weet nu al nimeer waar/wat ik moet doen en om welk uur
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by pooley
En kan iemand een paar taakverdelingen afdrukken en ophangen daar? :)
Weet nu al nimeer waar/wat ik moet doen en om welk uur

Don't worry, daar wordt allemaal voor gezorgd ;)

Kheb zelfs een paar line-ups uitgeprint die we in de zaal kunnen ophangen...
FUSyke
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Don't worry, daar wordt allemaal voor gezorgd ;)

Kheb zelfs een paar line-ups uitgeprint die we in de zaal kunnen ophangen...


En een lijstje voor de bonnekes:

1 = 1,50€
2 = 3€
3 = 4,50€
4 = 6€
...

Mja, rekenen is niet moeilijk maar zo'n lijstje is natuurlijk wel handig;) :)
Jasperovitsj
Daar heb ik geen tijd meer voor, binnen 10 minuten moet ik al vertrekken :p
Maar ik pak een rekenmachine mee, en als iemand nog zo'n blad zou willen uitprinten? :)

djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Das super Lies, we zullen straks wel zien wat ze nog kan doen! :)

@ Cresto: Na de voetbal douchen en naar ginder rijden/treinen, dan zijn we er rond 20u15 ofzo? Hopelijk is het dan al open daar...


zeker zie andere thread :D


tussendoor ga ik in de buurt van de overpoort wel nog een pakske friet of een pittake gaan fretten peisek
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto



tussendoor ga ik in de buurt van de overpoort wel nog een pakske friet of een pittake gaan fretten peisek

Strak plan! :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Privacy Statement