return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 9)
View this Thread in Original format
Nyah
quote:
Originally posted by X-Tune
Sabam :haha: :haha: Ze zijn zelf illegaal bezig.

Ik weet niets van die rechten af. Maar bij een kapsalon moet je toch ook geen inkom betalen en die moeten ook Sabam betalen.

nou kijk eens aan :p

quote:
Nee, ik ben van het principe: zwijg als je er niets van af weet of geef het gewoon toe dat je er niets van kent, maar het onzin noemen terwijl je niet zeker bent, dat zijn zware uitspraken kerel!

Wat weet gij van de sabam kosten van een kapsalon, noppes, rien de knots, so volg uw eigen raad maar eens op :rolleyes:
X-Tune
quote:
Originally posted by FUSyke
Weet wa kereltje, steek gij zelf keer een feestje in elkaar. Ge hangt hier gans den tijd den wijneus uit, ge geeft domme commentaar, ... ipv al dienen zever zou je beter naar de party komen of wat komen helpen ... alhoewel, we moeten je nog kunnen vertrouwen dat je geen drank weggeeft aan al je vriendjes:)

Daar ga ik niet aan beginnen. :p

Om een evenement te leren organiseren, bestaat er speciale richting op een hoge school dat 3 jaar duurt.
Pumaz
quote:
Om een evenement te leren organiseren, bestaat er speciale richting op een hoge school dat 3 jaar duurt.

En doe je dat dan?
Jasperovitsj
^ Er bestaat ook nog zoiets als ervaring natuurlijk, en daarvoor hoeft ge helemaal niet naar school te gaan...
X-Tune
quote:
Originally posted by Nyah
nou kijk eens aan :p

Wat weet gij van de sabam kosten van een kapsalon, noppes, rien de knots, so volg uw eigen raad maar eens op :rolleyes:

Dat doe ik toch. Ik geef het toch toe dat ik er niets van af weet. :nervous:

quote:
Ik weet niets van die rechten af. Maar bij een kapsalon moet je toch ook geen inkom betalen en die moeten ook Sabam betalen.
Tiger777
quote:
Is de drank op jullie feest ook gratis? Het is nochtans het enigste waarmee jullie de huurkosten van de zaal kunnen dekken.

Hier wordt niet gedekt!

Lang geleden dat hier nog zo'n spectakel geweest is :p

quote:
ipv al dienen zever zou je beter naar de party komen of wat komen helpen

Oh god no :p
X-Tune
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Er bestaat ook nog zoiets als ervaring natuurlijk, en daarvoor hoeft ge helemaal niet naar school te gaan...

Ja, ok. Maar dit doe je best eerst met iemand die al meerdere evenementen heeft gedaan.

Denken jullie ook aan de verantwoordelijkheid die jullie daar moeten gaan dragen? Stel, uw zaaltje brandt daar af. Je moet er dan heel je leven voor opdraaien. :o
Nyah
quote:
Originally posted by Pumaz
En doe je dat dan?

Ja zal dan wel he, want mister big shot hier weet t allemaal.
Zal toch wel n héééél moeilijke opleiding zijn...respect jong :toothless.
Ni zo vanzelfsprekend om wat gezond verstand te gebruiken en een beetje organisatie/delegatie talent. :p
Tiger777
quote:
Ja, ok. Maar dit doe je best eerst met iemand die al meerdere evenementen heeft gedaan.

Denken jullie ook aan de verantwoordelijkheid die jullie daar moeten gaan dragen? Stel, uw zaaltje brandt daar af. Je moet er dan heel je leven voor opdraaien. :o

Jasperovitsj
quote:

Once again:

Denk je nu echt dat wij een stel amauteurs zijn die nog nooit een feestje georganiseerd hebben?

X-Tune
quote:
Originally posted by Nyah
Ja zal dan wel he, want mister big shot hier weet t allemaal.
Zal toch wel n héééél moeilijke opleiding zijn...respect jong :toothless.
Ni zo vanzelfsprekend om wat gezond verstand te gebruiken en een beetje organisatie/delegatie talent. :p

Nee, ik volg dat niet vooraleer jullie neerkijken op die richting. :toothless
X-Tune
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Once again:

Denk je nu echt dat wij een stel amauteurs zijn die nog nooit een feestje georganiseerd hebben?

Ja, maar dat is niet om stoer te zijn of welke andere reden dan ook. En nee ik kan het ook niet beter. Maar als buitenstaander komt het nogal amateuristisch over.
Hebben jullie niet graag een mening over jullie feest?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement