return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 6)
View this Thread in Original format
TatanaGirl
Zo te zien heb ik van 03-05 de toog alleen voor mezelf. Da lukt me wel hoor. Ge moet geen mensen gaan verplichten om bij mij te komen staan hoor. More beer for me ;)

Groetjes

TatanaGirl
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TatanaGirl
Zo te zien heb ik van 03-05 de toog alleen voor mezelf. Da lukt me wel hoor. Ge moet geen mensen gaan verplichten om bij mij te komen staan hoor. More beer for me ;)

Groetjes

TatanaGirl


Ik kom altijd wel helpen als het nodig is, dus ge hebt toevallig niet het bier voor u eigen :p
Nyah
Maybe da kaatje nog wou helpen. Zal t haar vanavond nog es vragen. ;) Ze heeft ook horeca-ervaring. ;)
Kaatje
quote:
Originally posted by TatanaGirl
Zo te zien heb ik van 03-05 de toog alleen voor mezelf. Da lukt me wel hoor. Ge moet geen mensen gaan verplichten om bij mij te komen staan hoor. More beer for me ;)

Groetjes

TatanaGirl


Kzal u wel helpen van 3u tot 5u, geen probleem ;) Heb ook horeca ervaring en in de bowling achter den tap gestaan, dus da zal wel lukken :D
Met da laatste heb ik geen probleem "More beer for me", klust toch geen bier :)

Dus voor diegene die hier alles bijhoudt:

Kaatje: TOOG 03u - 05u.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaatje


Dus voor diegene die hier alles bijhoudt:

Kaatje: TOOG 03u - 05u.

Aangepast! Thanks! :)

Nu nog volk voor de bonnen voor die shift vinden :p
djcresto
met dj's en medewerkers zitten we nu zeker al aan 21 aanwezigen. Wooooot!:D
djcresto
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Aangepast! Thanks! :)

Nu nog volk voor de bonnen voor die shift vinden :p


die laatste shift voor de bonnen zal normaal niet nodig zijn denk ik.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
die laatste shift voor de bonnen zal normaal niet nodig zijn denk ik.

Vraag is of die mensen van de laatste shift willen opschuiven naar de voorlaatste?
Pumaz
Ik zal anders wel bonnen verkopen :)
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vraag is of die mensen van de laatste shift willen opschuiven naar de voorlaatste?


Ik nie liefst ... kzou graag ook nog een beetje tijd met men vriendin hebben :clown: ...

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
Ik nie liefst ... kzou graag ook nog een beetje tijd met men vriendin hebben :clown: ...

Doe met uw vriendin bonnen ;) :p


En thanks Jack! :)
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En thanks Jack! :)

You're welcome :)
Hierdoor mis ik u wel :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement