|
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TatanaGirl |
Zo te zien heb ik van 03-05 de toog alleen voor mezelf. Da lukt me wel hoor. Ge moet geen mensen gaan verplichten om bij mij te komen staan hoor. More beer for me ;)
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Zo te zien heb ik van 03-05 de toog alleen voor mezelf. Da lukt me wel hoor. Ge moet geen mensen gaan verplichten om bij mij te komen staan hoor. More beer for me ;)
Groetjes
TatanaGirl |
Ik kom altijd wel helpen als het nodig is, dus ge hebt toevallig niet het bier voor u eigen :p |
|
|
| Nyah |
| Maybe da kaatje nog wou helpen. Zal t haar vanavond nog es vragen. ;) Ze heeft ook horeca-ervaring. ;) |
|
|
| Kaatje |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Zo te zien heb ik van 03-05 de toog alleen voor mezelf. Da lukt me wel hoor. Ge moet geen mensen gaan verplichten om bij mij te komen staan hoor. More beer for me ;)
Groetjes
TatanaGirl |
Kzal u wel helpen van 3u tot 5u, geen probleem ;) Heb ook horeca ervaring en in de bowling achter den tap gestaan, dus da zal wel lukken :D
Met da laatste heb ik geen probleem "More beer for me", klust toch geen bier :)
Dus voor diegene die hier alles bijhoudt:
Kaatje: TOOG 03u - 05u. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaatje
Dus voor diegene die hier alles bijhoudt:
Kaatje: TOOG 03u - 05u. |
Aangepast! Thanks! :)
Nu nog volk voor de bonnen voor die shift vinden :p |
|
|
| djcresto |
| met dj's en medewerkers zitten we nu zeker al aan 21 aanwezigen. Wooooot!:D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Aangepast! Thanks! :)
Nu nog volk voor de bonnen voor die shift vinden :p |
die laatste shift voor de bonnen zal normaal niet nodig zijn denk ik. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
die laatste shift voor de bonnen zal normaal niet nodig zijn denk ik. |
Vraag is of die mensen van de laatste shift willen opschuiven naar de voorlaatste? |
|
|
| Pumaz |
| Ik zal anders wel bonnen verkopen :) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vraag is of die mensen van de laatste shift willen opschuiven naar de voorlaatste? |
Ik nie liefst ... kzou graag ook nog een beetje tijd met men vriendin hebben :clown: ... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
Ik nie liefst ... kzou graag ook nog een beetje tijd met men vriendin hebben :clown: ... |
Doe met uw vriendin bonnen ;) :p
En thanks Jack! :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En thanks Jack! :) |
You're welcome :)
Hierdoor mis ik u wel :sadgreen: |
|
|
|
|