return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 13)
View this Thread in Original format
djcresto
jongens, meisje, kom allemaal naar hier voor een lekkere, lange, megagrote groepsknuffel :D
Jasperovitsj
4 man online, tis ni echt de juste moment :p
Xilver
quote:
Originally posted by djcresto
jongens, meisje, kom allemaal naar hier voor een lekkere, lange, megagrote groepsknuffel :D


*note to self: Gert niet meer meenemen in auto*

:D
Zehra
quote:
Originally posted by djcresto
jongens, meisje, kom allemaal naar hier voor een lekkere, lange, megagrote groepsknuffel :D


lief!
TOR
quote:
Originally posted by Tiger777
Kijk, zulke opmerkingen, doen me bijzonder weinig zin geven om naar die betaparty te gaan. Djeezes zeg, verziekte sfeer is dit ja. Wat mij betreft hoeft het helemaal niet meer. Ge zult mij hier een HELE tijd niet meer terugzien, als ge mij nog terugziet. Bon, dit gezegd zijnde, TREKT ULLE PLAN!


ik ga echt wel smileys in mijn posts beginnen te zetten, want de laatste tijd worden hier vaak dingen verkeerd begrepen.


->
ik dacht dat je een paar weken geleden om MEER off-topicgelul vroeg. :p


dat was dus absoluut NIET als persoonlijke aanval bedoeld!
Kaidreas
ik zag het aankomen, en probeerde het nog weg te lachen maar te vergeefs:(

@tom: (note to self)---->:haha: :stongue:
Pumaz
quote:
Originally posted by Kaidreas
ik zag het aankomen, en probeerde het nog weg te lachen maar te vergeefs:(

Het was gewoon een kwestie van tijd voor het iemand te veel werd ;)
Hier wordt al zeer lang gebashed en aangevallen, niet iedereen doet het, maar de meesten die hier wat langer zitten hebben het al gedaan of mee gelachen met iemand die het doet :)
Heel TA is zo, als je naar trance luistert wordt je verweten dat je naar cheese luistert, als je naar progressive luistert wordt je verweten dat je er enkel naar luistert omdat het meer 'underground' is dan trance en zo verder...
Dan heb je ook nog de mensen die 'hypes' haten, ze zijn ervan overtuigd dat mensen die naar genre x luisteren er alleen naar luisteren omdat die genre een plotse groei in populariteit heeft. Persoonlijk word ik die laatste 2 verweten, er is hier al gezegd geweest dat ik niet meer naar progressive zou luisteren moest het populair zijn en er is hier ook al gezegd geweest dat ik naar progressive luister omdat het een hype is. Het moet wel gezegd zijn dat mensen die die laatste zeggen er echt niks van weten want de echte hypes van het moment zijn groove, mcprog, minimal en electro :p
Ik heb het ook al overwogen niet meer op TA te komen, maar ik ben hier gebleven omdat ik hier mensen heb leren kennen die echt goeie vrienden zijn geworden. Wat geeft het als ik gebashed word? Ik weet bijvoorbeeld dat het stom is dat ik m'n ex een boek over seks had gekocht, maar wat nog belachelijker is zijn de mensen die dat blijven gebruiken om mij uit te lachen, het is precies of ze niets beter kunnen verzinnen en daarom altijd hetzelfde gebruiken om mij te bashen, want dat doen ze toch zo graag :rolleyes:
Het is hetzelfde als het hele 'prog is een hype' gedoe, er zijn mensen die hier een lange tijd niet gekomen zijn en dan toch nog terug komen om toch nog een keer die oude grap nog eens boven te halen, en dan nog een keer :rolleyes:

Ja er zitten hier misschien ook persoonlijke aanvallen in, en ja ik heb X-Tune meer dan genoeg gebashed de laatste dagen, maar het bashen gebeurt hier al lang en er worden nu pas maatregelen genomen, het is veel te laat :whip:
pooley
Ik geef al lang commentaar op sommige personen maar die zijn meestal zo slim om daar ni op in te gaan :)
Just he pumaz, den treehugging prog hippie :)
Pumaz
Thanks :cool:
Nyah
quote:
Originally posted by Pumaz
Heel TA is zo, als je naar trance luistert wordt je verweten dat je naar cheese luistert, als je naar progressive luistert wordt je verweten dat je er enkel naar luistert omdat het meer 'underground' is dan trance en zo verder...


O.k., ik kan je hierin gelijk geven, ma misschien moet je proberen u daar ni zoveel van aan te trekken. Heel dat anti-tiësto gedoe bvb... Ik denk vaak: laat ze maar doen :p Ondertussen luister ik toch wat ik goed vind, en als daar tiësto tussen zit, then so be it. ;)

DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Nyah then so be it. ;)


JUST (let it) BE :D

groot gelijk anya ;)
Xilver
quote:
Originally posted by Nyah
O.k., ik kan je hierin gelijk geven, ma misschien moet je proberen u daar ni zoveel van aan te trekken. Heel dat anti-tiësto gedoe bvb... Ik denk vaak: laat ze maar doen :p Ondertussen luister ik toch wat ik goed vind, en als daar tiësto tussen zit, then so be it. ;)


Amen to that sista!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Privacy Statement