|
BETA-party 2 taakverdeling (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
Tappen
1 - 3
heb een klein beetje ervaring, 1 keer gedaan maw |
|
|
| Kaidreas |
ow... dit is de eerste keer dat ik de line-up zie.. dacht ik... ma waar the is Dj gert aka cresto??? ik luister nu naar zo'n setjes in de auto.. en kbegin er stevig fan van te worden.
Dus wat is er gebeurd? |
|
|
| Pumaz |
| Als ik mij niet vergis wou hij gewoon niet ;) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Tappen
1 - 3
heb een klein beetje ervaring, 1 keer gedaan maw |
kwil ook eens in noodgevallen meehelpen, ben werken in rushes al gewoon na al die jaren quick :D |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het schema is zoals het eruit ziet in mijn eerste post...thanks to the wonderous miracle of editing :toothless |
Smijt mij er ook maar ergens tussen ze :D
Ik ken wel (nog) niemand, maar euh, da loopt wel los :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Ik ken wel (nog) niemand, maar euh, da loopt wel los :p |
zijt ma zeker :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Smijt mij er ook maar ergens tussen ze :D
|
Toog of bonnen? :) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Toog of bonnen? :) |
Maakt niet uit...
Verras me ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Maakt niet uit...
Verras me ;) |
Paaldanseres it is :p
Nah, serieus. Ik wil niet dat iemand een shift tegen zijn of haar goesting doet, dus kies zelf maar nu ge nog kunt. :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Paaldanseres it is :p |
:rolleyes:
:stongue: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Paaldanseres it is :p
|
Joa, back2back met den Dries :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Joa, back2back met den Dries :p |
of front2front, of face2face, allemaal goe :o :toothless |
|
|
|
|