|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| AversusZ |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Of het zorgt voor een heleboel nieuwe aanmeldingen op het tiesto-forum... :rolleyes: |
helaas is dit al het geval idd. Kunnen ze toch niks tegen doen :( |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by AversusZ
helaas is dit al het geval idd. Kunnen ze toch niks tegen doen :( |
Gewoon alleen kaartjes verkopen aan mensen die al langer dan 2 weken lid zijn daar ofzo. |
|
|
| AversusZ |
Zou wel het beste zijn maar hoe ze dat voor me elkaar moeten krijgen zou ik niet weten.
Tis trouwens ook te hopen dat de server het aan kan als iedereen probeert kaartjes te kopen. Bij de ticketverkoop van Just Be was de website van ticketservice of ticketbox ook niet vooruit te branden of ging constant op zijn bek. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
idd
<== denkt met weemoed terug aan Invited Rotterdam met G&D :crazy: |
Dat is lang geleden zeg :D Was gezellig toen ja, ook de laatste keer dat ik je stekelkop heb gezien Glanis :D |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat is lang geleden zeg :D Was gezellig toen ja, ook de laatste keer dat ik je stekelkop heb gezien Glanis :D |
zullen we ff cammen dan? ik heb wel zin :clown: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Naast dit éénmalige evenement zal er ook een "In Search of Sunrise 4" clubtour door de Benelux gehouden worden. Deze tour langs befaamde clubs in Nederland start in Mei 2005 en zal o.a. plaatsvinden in de Asta, Den Haag en in de Nightlive te Maastricht. Uiteraard krijgen jullie hierover binnenkort meer details.
|
Maastricht en Den Haag staan dus al vast:D |
|
|
| marciemarcs |
| Oei! ben ik even blij dat ik in Maastricht op kamers zit |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
zullen we ff cammen dan? ik heb wel zin :clown: |
Ik sta toch in je MSN-lijst?
Ik zit al in mijn stringetje, voeg maar toen jij lekkere stekelkop :p |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by Asperge
Maastricht en Den Haag staan dus al vast:D |
The Matrixx komt er hoogstwaarschijnlijk ook bij.
O ja:
"Tiësto at Nightlive"
Donderdag 5 mei 2005
Nightlive - Maastricht
Main area:
Base
Tiësto
King Richard
Signs Area:
DJ Jochem vs Renato Monti |
|
|
| moogwai |
5 uur Tiesto in de HMH lijkt me toch erg vet. Heb 'm sinds TIC1 niet meer live gezien volgens mij, dus het wordt wel eens tijd! Alleen heb momenteel niet zo veel geld te besteden, dus ik zal keuzes moeten maken.
| quote: | Originally posted by magrec
€ 37,50 ex fee :eyes: :eyes:
Tering niet gezond. |
Is vrij standaard voor feestjes in de HMH. |
|
|
| Remy D |
| heb me net ook aangemeld, heb nu zo'n 3 accounts (2oude maar weet daar niet meer het password van en het email adres van toen heb ik niet meer) op dat forum. Maar ik vind het forum van Tiesto echt gaar. En het gelul over dat mensen die zich nu pas aanmelden geen recht op kaarten hebben is ook kansloos gelul. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by moogwai
5 uur Tiesto in de HMH lijkt me toch erg vet. Heb 'm sinds TIC1 niet meer live gezien volgens mij, dus het wordt wel eens tijd! Alleen heb momenteel niet zo veel geld te besteden, dus ik zal keuzes moeten maken.
Is vrij standaard voor feestjes in de HMH. |
nou dat kan wel wezen maar dat is gewoon duur voor 1 dj als en dan ook nog zijn eigen feestje....hij hoeft voor zichzelf geen fee te betalen of iets dergelijks..en zijn vriendjes zullen ook wel met korting draaien :rolleyes: |
|
|
|
|