|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by magrec
en zijn vriendjes zullen ook wel met korting draaien :rolleyes: |
of hij geeft z'n vriendjes juist wat extra, tis maar vanuit welke kant je het bekijkt. Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik m'n vrienden eerder teveel betalen dan te weinig in ieder geval. |
|
|
| Tim81 |
Hmm... op zich wel een sport om hier kaartjes voor te bemachtigen!!
Maar ik ga toch echt wel liever naar Now & Wow!!!!!! |
|
|
| djdavid |
zeker liever naar now&wow toe 29 april, maar misschien dat ik een avond meepak van die clubtour die tiesto daarna gaat maken (al vraag ik me af of t idd wel een ISOS waardige avond zal worden...:( )
maareh....tracklist anyone?!?! |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Remy D
heb me net ook aangemeld, heb nu zo'n 3 accounts (2oude maar weet daar niet meer het password van en het email adres van toen heb ik niet meer) op dat forum. Maar ik vind het forum van Tiesto echt gaar. En het gelul over dat mensen die zich nu pas aanmelden geen recht op kaarten hebben is ook kansloos gelul. |
Het hele moeten aanmelden vind ik kansloos.. want willen ze zo bepalen wie de echte fans zijn ofzo??
Ik heb dat forum ooit wel eens gelezen, maar echt vaag gelul en Tiesto Halleluja, als ik zou zeggen dat ik vond dat hij niet zo'n strak shirtje had moeten aantrekken de avond ervoor word ik bij wijze van al gebanned..
Heb me dan ook nooit aangemeld voor dat Forum, TA was wel voldoende. en dat er veel meer aanmeldingen zijn nu, betekend ook wel weer dat de zwarthandelaren ook dit geintje snel doorhebben
GEEN Tiesto HMH pour moi |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by djdavid
zeker liever naar now&wow toe 29 april, maar misschien dat ik een avond meepak van die clubtour die tiesto daarna gaat maken (al vraag ik me af of t idd wel een ISOS waardige avond zal worden...:( )
maareh....tracklist anyone?!?! |
waarschijnlijk worden die club-avonden de 'hoeveel-hits-van-mezelf-kan-ik-in-anderhalf-uur-stoppen-show'
nee bedankt:o |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by Muppy
waarschijnlijk worden die club-avonden de 'hoeveel-hits-van-mezelf-kan-ik-in-anderhalf-uur-stoppen-show'
nee bedankt:o |
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Het hele moeten aanmelden vind ik kansloos.. want willen ze zo bepalen wie de echte fans zijn ofzo??
Ik heb dat forum ooit wel eens gelezen, maar echt vaag gelul en Tiesto Halleluja, als ik zou zeggen dat ik vond dat hij niet zo'n strak shirtje had moeten aantrekken de avond ervoor word ik bij wijze van al gebanned..
Heb me dan ook nooit aangemeld voor dat Forum, TA was wel voldoende. en dat er veel meer aanmeldingen zijn nu, betekend ook wel weer dat de zwarthandelaren ook dit geintje snel doorhebben
GEEN Tiesto HMH pour moi |
Daar heb je ook gelijk in, das ook de rede dat ik er nooit ben gaan posten. Zat voor TA wel altijd op het Black-Hole gastenboek. Dat was nog wel leuk. Maar ze doen het denk zo omdat ze ooit is beloofd hebben een forum party te houden zijn ze daar ook mooi van af.. |
|
|
| Dj Lex |
| Misschien koop ik er wel 2 en verpats ze aan 1 of ander Breezahgrietje voor het dubbele whehe :p |
|
|
| dj pdv |
| Ik ga wel als ik tenminste kaartjes kan krijgen zaterdag(als de server niet plat ligt). Maar dat moet wel lukken lijkt me. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Bovendien weet ik niet in hoeverre tiësto zelf in 'ISOS-stijl' gaat draaien. Ik kan me de releaseparty van ISOS 3 in de Now&Wow herinneren, toen draaide hij een vrij normale set met niet eens heel veel tracks van z'n nieuwe CD... |
Klopt, maar hij draaide toen absoluut een ISOS waardige set! :tongue3 echt onwijs staan genieten daar! met Carrera 2 en Jericho - Personal Reflexion! :crazy:
| quote: | Originally posted by Remy D
Zat voor TA wel altijd op het Black-Hole gastenboek. Dat was nog wel leuk. |
ja me too, die hele Black-hole site zag er toen erg relaxt uit met een mooi overzicht van alle Blackhole cd series als Magik, ArtistProfileSeries, Freedom, Space Age etc.. plus voorkant en tracklists :) |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Tim81
Hmm... op zich wel een sport om hier kaartjes voor te bemachtigen!!
|
Zal wel meevallen ... heb die meel nl ook binnen gehad (diehard forum member daar :gsmile: ) |
|
|
| @win |
| Eerst maar eens kijken of Armada die nacht nog wat gaat doen... |
|
|
|
|