|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Marc.....S |
| quote: | Originally posted by MennoB
Zijn deze alleen te verkrijgen via de site, of zijn deze nu via ticketbox ofzo te verkrijgen, omdat deze na een paar weken nog niet verkocht zijn? |
Alleen via de site. Maar wat de grootste probleem is denk ik, dat er veel geen creditcard hebben of niet bij de Rabobank zitten. De meeste hier willen met hun zwarte geld natuurlijk op de gewone manier een kaartje halen maar dat gaat niet:D |
|
|
| MennoB |
Ik denk niet dat hier mensen zitten die een kaarten willen kopen om hem weer te verkopen. Of ze gaan en kopen een kaartje, of ze zeiken Tiesto alleen maar af! (geintje :p)
Maar kun je die kaarten alleen maar kopen als je bij de rabobank zit, wil je het via i-net betalen en geen Credit Card hebt? |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MennoB
Maar kun je die kaarten alleen maar kopen als je bij de rabobank zit, wil je het via i-net betalen en geen Credit Card hebt? |
Jep, wel vreemd inderdaad dat je niet kan betalen met online systemen van andere banken. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Jep, wel vreemd inderdaad dat je niet kan betalen met online systemen van andere banken. |
Kut!:whip: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Jep, wel vreemd inderdaad dat je niet kan betalen met online systemen van andere banken. |
Kut!:whip: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Jep, wel vreemd inderdaad dat je niet kan betalen met online systemen van andere banken. |
Kut! |
|
|
| Dj_Day-V |
| 3 dubbel kut ;) ? |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
3 dubbel kut ;) ? |
Ja dat ook, maar TA zelf bleef hangen, vandaar :D |
|
|
| Esrem |
| Ik ga ook, net mn kaartje gehaald. Zat erg te twijfelen, maar heb er nu wel ontzettend veel zin in. Die dag erna lekker naar Armin in Leiden en dan is mn Koninginnedag weer goed. |
|
|
| Mindphaser |
| Heb mijn kaartjes vorige week binnen gekregen... :) betaald met de creditcard, geen problemen gehad verders met betalen gelukkig |
|
|
| Remy D |
| kheb er echt al heel veel zin in:tongue2 |
|
|
| michie |
aangezien now and wow niet doorgaat heb ik gehoord dat we naar tiesto gaan :tongue2
Even kaarten bestellen en dan hopen dat die lekker draait ....... |
|
|
|
|