|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Zou dit niet zijn release party kunnen zijn van ISOS 4, want heb ergens gelezen dat op 10 mei ISOS 4 in Amerika uit komt.. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Zou dit niet zijn release party kunnen zijn van ISOS 4, want heb ergens gelezen dat op 10 mei ISOS 4 in Amerika uit komt.. |
Wellicht....maar denk eerder aan een konigingennach feessie... |
|
|
| Remy D |
| als dit waar is ben ik vet blij!!! :tongue2 |
|
|
| Edwin B |
| Er komt nog meer ;) |
|
|
| @win |
Qontact HMH 2003, zucht :(
waar blijven die tijden toch... |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Edwin B
Er komt nog meer ;) |
vertel:D |
|
|
| Remy D |
| ben dus vet blij en kan al niet meer wachten tot de 29ste april jeuhh |
|
|
| subtrance |
| quote: | Originally posted by @win
Qontact HMH 2003, zucht :(
waar blijven die tijden toch... |
dat was idd een enorm best feestje. helemaal :eyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Edwin B
Er komt nog meer ;) |
Je sig wordt te groot...:D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by jp
Alle shows hebben we nu wel gezien. Echt leuk wordt het pas weer op een intieme clubavond zonder TMF publiek. Maar dat is waarschijnlijk nooit meer mogelijk. Alhoewel... Armin doet het toch ook? |
Ik zou 1500 man nou niet gelijk intiem noemen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de sfeer. |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik zou 1500 man nou niet gelijk intiem noemen, maar dat ligt natuurlijk ook aan de sfeer. |
dat bedoelt ie toch ook juist |
|
|
|
|