|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| ik ben ook aanwezig :D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Het heeft me vanochtend 2 uur gekost, wat een brakke site zeg
:whip: |
als je tot vanavond gewacht had had 't je 2 minuten gekost. :p Ik ging net voor de grap even kijken of er nog kaartjes waren en toen liep alles als een trein. |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Matthijs
als je tot vanavond gewacht had had 't je 2 minuten gekost. :p Ik ging net voor de grap even kijken of er nog kaartjes waren en toen liep alles als een trein. |
Tsja ik weet het, maar ik wou toch geen risico nemen :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Is ze dit?
|
haha niet bepaald nee; zou hier ff in het forum zoeken.. wellicht staan er nog wat foto's :happy2: |
|
|
| Asperge |
Aanwezig:
Asperge
dj pdv
Dj_Spare
Eieregooie
HardKiller
Jappio
MorrisWest
Original
Remy D
Roos22
Ff op volgorde gezet:D |
|
|
| dj pdv |
| Ik moet ergens idd wel een mooi fotootje van de zus van jappio hebben. hehe. |
|
|
| dj pdv |
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/ 0UwAAAHQYjRLBsX5UfV!uQclXz3GHxqDdhIYDZxmTck9zdZLkumfVpGXhIh2ukEmXMCDpFwJTgImd5jeLfYROmYhW7Q66GXNNhNq
yGTENIc9CBqm2d2eaBANTCjAI9Tub/Mysteryland%202004.jpg?dc=4675514746362301682[/IMG]
De linker meid is jappio zijn zusje. Ik wilde eerst nog wat "actie" foto's van vannacht erop zetten, maar dan kan ik jappio niet aan doen. Blijft toch zijn kleine zusje;) |
|
|
| AversusZ |
ben er ook bij :)
Aanwezig:
Asperge
AversusZ
dj pdv
Dj_Spare
Eieregooie
HardKiller
Jappio
MorrisWest
Original
Remy D
Roos22 |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by dj pdv
[IMG]http://groups.msn.com/_Secure/ 0UwAAAHQYjRLBsX5UfV!uQclXz3GHxqDdhIYDZxmTck9zdZLkumfVpGXhIh2ukEmXMCDpFwJTgImd5jeLfYROmYhW7Q66GXNNhNq
yGTENIc9CBqm2d2eaBANTCjAI9Tub/Mysteryland%202004.jpg?dc=4675514746362301682[/IMG]
De linker meid is jappio zijn zusje. Ik wilde eerst nog wat "actie" foto's van vannacht erop zetten, maar dan kan ik jappio niet aan doen. Blijft toch zijn kleine zusje;) |
haha ze was goed dronken volgens mij. Mn pa vertelde dat hij er om 6 uur had gebeld, ze vertelde dat ze 2 straten weg was, en een uur later was ze er nog niet hehe :D |
|
|
| marciemarcs |
En ik ben er ook bij!
Aanwezig:
Asperge
AversusZ
dj pdv
Dj_Spare
Eieregooie
HardKiller
Jappio
Marciemarcs
MorrisWest
Original
Remy D
Roos22 |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by Jappio
haha ze was goed dronken volgens mij. Mn pa vertelde dat hij er om 6 uur had gebeld, ze vertelde dat ze 2 straten weg was, en een uur later was ze er nog niet hehe :D |
Whahaha meen je dat nou. Nou het verbaast me niets nee ze had inderdaad aardig wat op. |
|
|
| emma |
| die tour die Tiesto achteraf door Nederland gaat doen, krijgen de tiesto forummembers daar ook een voordeel bij ? |
|
|
|
|