return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 5)
View this Thread in Original format
M_Peror
Solo's in de Eau in Arnhem en in de Danssalon in Eindhoven in 2000 en 2001 denk ik. Ietsje later Tijske nog een keer gezien in de Danssalon maar dat was geen Solo vlgs mij.

Die avond in Arnhem is me nog lang bijgebleven trouwens. Maat van ons reed. Iedereen had de jassen in de kofferbak gelegd, scheelde weer garderobe maar op de terugweg van de Eau naar de auto toch best fris. Komen bij de auto aan, gozer maakt z'n kofferbak open, wij halen allemaal onze jassen eruit en hij klapt de koffer weer dicht... met z'n autosleutels nog op de hoedenplank, waar hij ze net had neergelegd om z'n jas aan te trekken. En zonder sleutels ging die kofferbak niet meer open. :rolleyes:
Gloeiendegloeiendegloeiende.... :whip: anderhalf uur in de kou (gelukkig MET jassen) kunnen wachten op de ANWB om dat ding open te komen maken.

Dat was trouwens de eerste en laatste keer dat ik met die gozer ben gaan stappen :toothless
djdavid
ook een memorabele avond.... de solo in de massa in breda, toen tijs voor t eerst flight 643 van CDR draaide!!!:D :D

maar ik ben bang dat dit soort feesten niet meer mogelijk zijn :( errug jammer...
TranceFool
Goeie ouwe tijd ja....zo kan ik me nog een feestje herinneren in de zomer van 2001 als het goed is, zomervakantie Lloret de Mar, discotheek Bumpers :D. Hoorde daar toen voor het eerst Hidden Flight (die bootleg met Kosheen)....echt helemaal geweldig was dat :)
Jappio
Lol remco, die avond was ik daar ook. Heb toen ff met tiesto staan praten, en gevraagd of hij flight er nog ff opgooien. Wat hij dus met een grote glimlach deed :)

mooie avond.

Lijkt er wel op dat dit steeds meer de tiesto nostalgie thread wordt ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio

Lijkt er wel op dat dit steeds meer de tiesto nostalgie thread wordt ;)


Over Nostalgie gesproken (met hoofdletter N ja); wie van hier is er bij de legendarische set geweest van Tiesto @ Energy 2000, oftewel de avond dat we het nieuwe millenium ingingen?

Ik denk niemand eigenlijk :)

Een van de mooiste avonden met Tiesto vond ik, naast de Solo in 2001 in de Winkel van Sinkel, Impulz Outdoor in de Blackhole tent.
ahp2002
Ik was bij Tiesto - Magik 6, toen hij die mix cd opnam. Weergaloze avond!

En ook Tiesto op Innercity, eind 99, net na Ferry was geweldig. Alleen maar echte feestmensen. Super!
Asperge
quote:
Originally posted by SnuggLe
Over Nostalgie gesproken (met hoofdletter N ja); wie van hier is er bij de legendarische set geweest van Tiesto @ Energy 2000, oftewel de avond dat we het nieuwe millenium ingingen?

Ik denk niemand eigenlijk :)

Een van de mooiste avonden met Tiesto vond ik, naast de Solo in 2001 in de Winkel van Sinkel, Impulz Outdoor in de Blackhole tent.


Sow idd met als afsluiter universal nation ingemixt na gatex, wat een gekkenhuis.
magrec
De beste set die ik heb gehoord van tiesto (live) was tijdens sensation 2000. Met silence en voyage en allemaal snippers die naar beneden kwamen vallen :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Over Nostalgie gesproken (met hoofdletter N ja); wie van hier is er bij de legendarische set geweest van Tiesto @ Energy 2000, oftewel de avond dat we het nieuwe millenium ingingen?

Ik denk niemand eigenlijk :)




Ik zat doen in de Eau, waar Tiesto ook draaide tussen 5:30 en 8:30, erg goeie avond en erg goeie set doen ook :crazy:
Opti
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik zat doen in de Eau, waar Tiesto ook draaide tussen 5:30 en 8:30, erg goeie avond en erg goeie set doen ook :crazy:


Hey, daar was ik ook:D

New Wave
quote:
Originally posted by magrec
De beste set die ik heb gehoord van tiesto (live) was tijdens sensation 2000. Met silence en voyage en allemaal snippers die naar beneden kwamen vallen :D


Ik vond hem op Innercity 1999 wel okee :p Dat was oo kde eerste en de laatste keer dat ik hem heb zien draaien...(buiten mijn werk om dan)
tango
Beste tiesto solo-set is voor mij toch zeker 'Tiesto @ Dutch Dimension 02-02-02'. Met als goede opvolger 'Tiesto @ Pacha la Pineda July 2000'.....Those good old days :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement