return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 36)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Jij ook al niet?!?! :eyes: ik ook niet meer! voel me zwaaaar beroerd! en dat juist vandaag! :( zooi! heb gelukkig wel mijn kaartje door kunnen spelen aan een maat van me.

tuurlijk ga ik wel, dat was weer zo'n kansloos grapje van me :o.. maar onno das dan zwaar klote zeg. echt jammer dat je niet gaat :(
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Remy D
tuurlijk ga ik wel, dat was weer zo'n kansloos grapje van me :o.. maar onno das dan zwaar klote zeg. echt jammer dat je niet gaat :(


hehe dit was ook een kansloos grapje van mij! :haha: Tuurlijk ben ik er! :crazy:
Remy D
quote:
Originally posted by Partyhardy!
hehe dit was ook een kansloos grapje van mij! :haha: Tuurlijk ben ik er! :crazy:

hahaha wat gaaf, hoe kansloos waren we samen met die grapjes :haha:. hihi word echt super vanavond :crazy: :crazy: :crazy:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Remy D
hahaha wat gaaf, hoe kansloos waren we samen met die grapjes :haha:. hihi word echt super vanavond :crazy: :crazy: :crazy:


Helemaal LOS! :tongue3
moogwai
:haha: @ Onno & Remy

Was er ook graag heen gegaan, maar ik had m'n vrienden al beloofd om in Tilburg te gaan stappen. Dus nu wordt het lekker zuipen bij Tilburg zingt :p
Asperge
Lol @ Remy & Partyhardy!

Nog maar een paar uurtjes en dan vol gas:D
Asperge
PFff wat is dit nu weer voor gezeik zeg, moet je 1,5 uur reizen mag je geen eens een biertje drinken.

quote:

UTRECHT - Vanaf vrijdagavond 19.00 uur en op Koninginnedag geldt op de stations van de Nederlandse Spoorwegen (NS) en in de treinen een alcoholverbod. Ook is het niet toegestaan om meer dan één flesje, blikje of andere verpakking met alcoholische drank mee te nemen. Dat heeft een woordvoerder van de NS vrijdag gezegd.

Ook wordt op stations geen alcohol verkocht. De maatregel duurt tot zondagochtend 5.00 uur. Volgens een woordvoerder sluit de NS zich met de regels aan bij de maatregelen van de gemeente Amsterdam.

subtrance
over een half uurtje vertrek ik vanuit het verre zuiden naar den bosch voor een kleine pre-party, en dan vanavond weer eens lekker ouderwets los gaan!


:eyespop:
Remy D
quote:
Originally posted by Asperge
PFff wat is dit nu weer voor gezeik zeg, moet je 1,5 uur reizen mag je geen eens een biertje drinken.

ja hoor wat een dikke hoerenshijt, dat hou ik niet eens vol dan...
Jappio
quote:
Originally posted by Remy D
tuurlijk ga ik wel, dat was weer zo'n kansloos grapje van me :o.. maar onno das dan zwaar klote zeg. echt jammer dat je niet gaat :(


hehe sjit, eens kijken of het dit x wel lukt om een hele avond remy ontlopen :nervous:

ga als het goed is over 8 minuten weg, ff eten bij hotel new york en dan weer eens goed los! :D

Matthijs
Na een lange dag werken net even een middagslaapje gedaan in de stralende zon met een lekker CDtje op. Zo krijg je er vanzelf wel zin in!! :toocool:
Asperge
quote:
Originally posted by Remy D
ja hoor wat een dikke hoerenshijt, dat hou ik niet eens vol dan...


Echt lijpe actie maarja, ik ga zo ff een happie eten dan pre-partyen en dan op weg naar de HMH, misschien tot vanaaf allemaal!

Ik ben in het oranje:p

http://www.xs4all.nl/~wlkrei/naamloos1.jpg

Dus als je deze gek langs ziet stuiteren;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 
Privacy Statement