|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Matthijs
En wie draait dan van 22.00 tot 0.00?? |
dan draaien ze de megamix :toothless |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dan draaien ze de megamix :toothless |
dat betekent dus op tijd aanwezig zijn! :crazy: :toothless |
|
|
| Jappio |
| Mooi weer een hoop bekenden dus! :D |
|
|
| Sabina |
Jezus... na afgelopen weekend heb ik zo ontzettend veel zin in dit feestje!
Tiesto draaide het dak eraf in Parijs!!!!
En dan de combi Tiesto - HMH.... dat kan nooit meer stuk. |
|
|
| tijs08 |
| ik heb er ook zin in!! Joepie!! :crazy: |
|
|
| ptit_tom |
| Please someone know the time table, thaks ? ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| Sensorica vs. J Key - Only One Vette tune! :crazy: Die moet hij volgende week ook weer draaien! :cool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Sensorica vs. J Key - Only One Vette tune! :crazy: Die moet hij volgende week ook weer draaien! :cool: |
Zo inderdaad zeg! Verder zeker wel een aardig setje tot nr 20, daarna word het me iets te power-trancerig! Krijg er wel steeds meer zin in zo... HMH :crazy: |
|
|
| michie |
| Lekker om weer eens een feestje in de HMH mee te maken, ik begin er langzaam maar zeker zin in te krijgen |
|
|
| dj pdv |
| Nog 8 dagen en dan is het eindelijk zover! Het doet me goed om te lezen dat iedereen er zin in krijgt of begint te krijgen. Dan zit de sfeer er tenminste goed in kan dat de avond niet meer verpesten! |
|
|
| HardKiller |
| Ik heb er ook al heel erg veel zin in :D |
|
|
| Roger |
| ik heb er geen zin in:p:D |
|
|
|
|