|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Hmmm nog even en ik ga ook nog twijfelen om te gaan.....ouderwets trancefeestje is erg lang geleden :) |
|
|
| Mindphaser |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hmmm nog even en ik ga ook nog twijfelen om te gaan.....ouderwets trancefeestje is erg lang geleden :) |
Hoop voor je dat je nog aan kaartjes kunt komen dan.. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Hoop voor je dat je nog aan kaartjes kunt komen dan.. |
Kom op hey is dat de enige post die je gelezen hebt? |
|
|
| Endless_Trance |
Ik heb niet alles gelezen dus mms is het al gezegd. Maar zal dit ongeveer de playlist zijn????
Tracklist
01. Noa Assembly - I Need You
02. Damien Heck feat. Michelle Chivers - Deep Reveal [4Mals Breathing Air Intro]
03. Mariposa - Mañana Pájaro [Introvert Remix]
04. Walsh & Coutre feat. Holly - Burn
05. Way Out West - Dont Forget Me [Riley & Durrant Remix]
06. Solar Stone - Like A Waterfall [Matthew Dekay Remix]
07. Tiësto - Walking On Clouds [Josh Gabriel Interpretation]
08. Jonas Steur - Palma Salone
09. C-quence - Endorphine
10. Tiësto - Goldrush
11. Odyssee - Evolution
12. Phynn - Solitude
13. Fate Faderation - Memories of an Unknown Place
14. Rob Rolefes - Mel Percuetek [Montana's Latin Spirit Edit]
15. Tiësto - Call Of The Tribes |
|
|
| franzelare |
| ik denk dat ik hier ook mijn koninginne nacht ga vieren :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by ptit_tom
Please someone know the time table, thaks ? ;) |
Dus het wordt toch:
22.00-24.00: DJ Mason
24.00-05.00: Tiësto
05.00-07.00: Mark Norman
en in de andere zaal staat Montana.
Las ik op het CC forum. Dus toch Mark Norman afsluiten. We wilden er pas rond 1 uur zijn zijn maar nu stel ik toch voor om al voor 12-en binnen te zijn :cool: |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Dus het wordt toch:
22.00-24.00: DJ Mason
24.00-05.00: Tiësto
05.00-07.00: Mark Norman
en in de andere zaal staat Montana.
Las ik op het CC forum. Dus toch Mark Norman afsluiten. We wilden er pas rond 1 uur zijn zijn maar nu stel ik toch voor om al voor 12-en binnen te zijn :cool: |
Is ook wel het meest logische natuurlijk, maar toch wel jammer. Dan maar voor 12-en binnen! :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Is ook wel het meest logische natuurlijk, maar toch wel jammer. Dan maar voor 12-en binnen! :D |
Logisch misschien wel omdat Mark Norman harder draait. Slim is het niet want ten eerste is het veel mooier om de ISOS release party af te sluiten met classics en ten tweede kun je er nu van uit gaan dat zo'n 70% van de mensen tussen 5 en half 6 naar huis zal gaan, helemaal omdat iedereen de dag erna op koninginnedag ook nog wat wil gaan doen. Beetje jammer dus... |
|
|
| subtrance |
ik had ook liever tiesto willen zien sluiten met de isos classics maar gaat dus niet gebeuren. ben bang dat ik het om 5 uur dan ook wel aardig heb gehad, maar zal toch moeten blijven ivm treinen enzo...ach ja, misschien weet mark norman me deze keer eens te verrassen..een mooie avond wordt het sowieso!
:eyes: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by subtrance
ik had ook liever tiesto willen zien sluiten met de isos classics maar gaat dus niet gebeuren. ben bang dat ik het om 5 uur dan ook wel aardig heb gehad, maar zal toch moeten blijven ivm treinen enzo...ach ja, misschien weet mark norman me deze keer eens te verrassen..een mooie avond wordt het sowieso!
:eyes: |
hehe gaan jullie weer helemaal treinen vanaf Maastricht? :tongue2 |
|
|
| TranceFool |
| Hoe gaat de hele Rotterdamse bups naar de HMH? Ik zit erover na te denken om toch nog te gaan, er wil alleen niemand mee. Dus zijn er TA´s die vanaf Rotjeknor met het openbaar vervoer naar de HMH gaan en die mij niet tot last zien :p ? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hoe gaat de hele Rotterdamse bups naar de HMH? Ik zit erover na te denken om toch nog te gaan, er wil alleen niemand mee. Dus zijn er TA´s die vanaf Rotjeknor met het openbaar vervoer naar de HMH gaan en die mij niet tot last zien :p ? |
Wij gaan met de auto... en die zit ook al vol... anders had je wel mee gekunt :cool: |
|
|
|
|