|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| quote: | Originally posted by emma
die tour die Tiesto achteraf door Nederland gaat doen, krijgen de tiesto forummembers daar ook een voordeel bij ? |
Ik hoop het:D |
|
|
| AversusZ |
| echt gaaf je mag weer nummers gaan aanvragen voor een special request uurtje. Nummers moet alleen wel van de ISOS CD's komen maar hier staat genoeg heerljks tussen :toocool: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AversusZ
echt gaaf je mag weer nummers gaan aanvragen voor een special request uurtje. Nummers moet alleen wel van de ISOS CD's komen maar hier staat genoeg heerljks tussen :toocool: |
Dat wordt een lekker uurtje dan :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by AversusZ
echt gaaf je mag weer nummers gaan aanvragen voor een special request uurtje. Nummers moet alleen wel van de ISOS CD's komen maar hier staat genoeg heerljks tussen :toocool: |
Mag je die bij de draaitafels aan komen vragen?! :p |
|
|
| dj pdv |
| Nou ik weer al welke nummers ik wil horen Mindcircus en southern sun:eyespop: |
|
|
| Original |
| Doe mij maar Cass & Slide - Perception (Vocal) en Lange - I Believe (Dj Tandu Remix) |
|
|
| subtrance |
zojuist 2 kaartjes gekocht....
heb er al erg veel zin in om tiesto weer eens te zien en in de hmh moet dat helemaal top zijn...
hoop alleen wel dat dat hele alleen voor forummembers idee wel een beetje zijn werk doet. Niet dat ik dalijk alsnog tussen de Breezahs sta.... |
|
|
| Tim81 |
| het is in ieder geval nog niet uitverkocht, dus dat scheelt al! De echte fans hebben nu wel een kaartje... Als het van de week nog niet 'sold out' is, dan zal het wel via reguliere verkoop gaan! Maar nu heeft tenminste iedereen die heen wil de kans gehad om een ticket te bemachtigen! |
|
|
| Asperge |
| quote: |
Hello everybody,
Tiësto wants to play another hour of your favorites on april 29th in the Heineken Music Hall on his ISOS 4 forum release party. But this time, he will only accept tracks from his ISOS compilations. So this will be the topic in which we gather all your requests. This topic closes on the 22nd april. Tiësto will play the most requested tracks in that special hour.
Regards,
BHC
|
Zoals hierboven al staat aangegeven;)
Erg goed initiatief imo:D
Ik heb gestemd op Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix) |
|
|
| subtrance |
| quote: | Originally posted by Tim81
het is in ieder geval nog niet uitverkocht, dus dat scheelt al! De echte fans hebben nu wel een kaartje... Als het van de week nog niet 'sold out' is, dan zal het wel via reguliere verkoop gaan! Maar nu heeft tenminste iedereen die heen wil de kans gehad om een ticket te bemachtigen! |
ja klopt, ik weet dat het naief is maar stiekem hoop ik een lekker intiem feestje a la 2000...Dat zal het nooit meer worden maar ik vind dit toch een goed initiatief! |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Nou ik weer al welke nummers ik wil horen Mindcircus en southern sun:eyespop: |
Die wil ik ook altijd weer!! En ik vind Andain - Beautiful things daar ook bij horen...staat jammer genoeg alleen niet op ISOS |
|
|
| MennoB |
| Ik vind dat je Nyana CD2 ook als een ISOS mag beschouwen!! |
|
|
|
|