|
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
Ik ga zo hard dood bij Allure - The Loves We Lost, mensen wat een goddelijke plaat:D
(en als ie Universal Nation draait dan ga ik helemala door het lint:p ) |
|
|
| Remy D |
| ik ga ook het ook zo gaaf vinden als een witte zeearend een groene fiets op de ijskast doet die aan het dansen is, dan ga ik echt los. :crazy: |
|
|
| Remy D |
| Solar Stone ft Jes - Like A Waterfall (In Search Of Sunrise Edit) krijg er steeds een vochtige pisbuis van.. wat een supernummer :crazy: :crazy: :crazy: kan er geen genoeg van krijgen. Zo Final Fantasy :crazy: :crazy: |
|
|
| eieregooie |
Nok es!
Jullie maken me geil :p |
|
|
| Asperge |
En bij Mercury & Solace ga ik mijn stembanden eruit schreeuwen:
REACH OUT REACH OUT FOR MEEE REACH OUT:crazy: |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik ga ook met de auto, kan wel even vragen of er nog ruimte is.. PDV? ;) |
Mocht je nog een plekje over hebben houd ik me aanbevolen :D (mits er nog kaarten zijn...) |
|
|
| franzelare |
| quote: | bla bla bla
Camera’s zijn gewoon toegestaan
uiteraard.
|
kan iemand dat bevestigen want ik geloof er geen klote van!
ze zeggen dus dat ik geen perstoestemming heb voor mijn professionele cam maar ik geloof er echt geen reet van! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Mocht je nog een plekje over hebben houd ik me aanbevolen :D (mits er nog kaarten zijn...) |
Sorry remco, we zitten vol :( |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Jappio
Sorry remco, we zitten vol :( |
Ahh, jammer....:)
Naja niks aan te doen, dan wens ik iedereen alvast veel plezier :D :cool: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Dus het wordt toch:
22.00-24.00: DJ Mason
24.00-05.00: Tiësto
05.00-07.00: Mark Norman
|
is deze timetable nu al officieel bevestigd? :( |
|
|
| dj pdv |
| quote: | Originally posted by tijs08
is deze nu al timetable officieel bevestigd? :( |
Nee staat nog steeds nergens bevestigd. Niet op de officiele Tiesto site en ook niet op de site van Black Hole.
Ik denk dat ze het een verrassing houden dan moet je wel vroeg komen;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by dj pdv
Ik denk dat ze het een verrassing houden dan moet je wel vroeg komen;) |
Ik hoop het niet :( |
|
|
|
|