return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 
[29-04-2005] Tiësto ISOS 4 Release Party - Heineken Music Hall, Amsterdam (pg. 38)
View this Thread in Original format
Marc.....S
hoef verder niks meer toe te voegen, heeft eier al gedaan. Was gewoon weer de goeie oude Tiesto zoals we hem kennen van de Dutch Dimension set in de HMH. :eyespop: :crazy: :eyes:

TOP!!!!!!
Dj_Day-V
http://laurens.knapen.com/fotoalbum...isos4/index.htm
dj Ridou
zou het ergens recorded zijn?

Ziet er fantastische tracklist uit!
TOR
quote:
Originally posted by dj Ridou
Ziet er fantastische tracklist uit!


idd :eyespop:
dj_spare
wat een avond... wat een tunes... wat een geluid... wat een DJ

nuff said. :D:D:D:D:D:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by dj Ridou
zou het ergens recorded zijn?

Ziet er fantastische tracklist uit!


Geen broadcasting dus ook geen recordings
dj pdv
Ik kan niets anders zeggen dat dit een van mijn beste feesten uit me leven was. Alles klopte. Muziek,locatie, sfeer en al me vrienden waren er die het ook wel naar hun zin hadden volgens mij.
Maar goed ik heb natuurlijk niet zoveel ervaring als de meeste hier op TA.

Verder was het mooi om idd een paar mensen van TA te ontmoeten. Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).

Kortom super avond gehad:)
eieregooie
quote:
Originally posted by dj pdv
Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).


ROFL
SnuggLe
quote:
Originally posted by dj pdv

Eieregooie en de Remy D (die ik eigenlijk 3 jaar geleden ook al had gezien op kreta, toen hij met zijn blote kont tegen het raam stond in een engelse pub).

Kortom super avond gehad:)



LOL, geweldig! :D
Remy D, held!
Arno F
Perfecte avond, muziek kon gewoon niet beter

Wat gebeurde er trouwens nou precies toen Tiësto opkwam, iedereen brak door die linten ofzo?? Erg goeie actie want er kwam toen veel ruimte vrij. De brEeZahs stonde meteen vooraan om 100-en foto's te maken en balonnen op zn draaitafels te gooien, gekken. Gelukkig kwam de security snel in actie en werkte veel mensen hardhandig weg, leuk om te zien :haha:

HardKiller
Dit was echt een top feestje! Beste set van Tijs in tijden!

Filmpjes hier :)



Tim81
Hele aardige foto's!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 
Privacy Statement