|
reisplannen (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Aurélie
-4 dagen Nature One inclusief camping zonder regels :toothless . Dit wordt het wel het hoogtepunt vermoed ik :crazy:
|
:tongue3
Wil ook teruggaan :whip: :( |
|
|
| Aurélie |
| Dat moet je me toch eens uitleggen hoor :eek: , MikeVee |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:tongue3
|
N1 = :eyes: :crazy: :tongue3 :eyespop: :tongue2 :cool:
| quote: |
Wil ook teruggaan :whip: :( |
Dat ik ook dit jaar wil gaan :mad: |
|
|
| Aurélie |
| Ja dat had ik wel door ;). Maar waarom kan je niet gaan ? Jij mist dat toch nooit ? Strubbelen de vrienden tegen ? |
|
|
| MikeVee |
| Ja, weinig zin meer in feesten algemeen. 1 kan er geen verlof krijgen en om dan maar met 2 te gaan lijkt me toch wat saai als je weet dat die na een paar uur toch aan het crashen is (drank/softdrugs/hitte). :o |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik wil naar ibiza voor een weekje :o
wie nog? |
 |
|
|
| CygnusX |
Ik heb nog niks concreet gepland voor deze zomer, maar ik was gisteren met Jennifer op www.kriskras.be aan't kijken. Dat is een vzw die reizen organiseert voor jongeren van 18 tot 30 jaar. Er zit door een reis van 24 dagen naar Maleisië-Borneo bij en die lijkt me ongelooflijk vet :
- bezoek aan 3 nationale parken daar
- bezoek aan een oerang-oetang-rehabilitatieproject
- snorkelen in de koraalriffen tussen ongevaarlijke haaien en reuzenschilpadden
- bezoek aan Kuala Lumpur (stad van de Petronas-torens)
- ...
Dit jaar zal het wel niet lukken (die reis is al volzet + het kost 1800€ per persoon -> momenteel buiten budget), maar ik hoop dat ik zo'n reis ooit meemaak.
www.kriskras.be bevat trouwens nog tientallen andere leuke reizen en uitstapjes. |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by TOR
|
wij gaan al twee weekjes :D
en in sep ook nog een weekje na corfu (heb ik tijdes tweede zit ook nog iets om naar uit te kijken ;) ) |
|
|
| Gladius |
ziet er wel ferm uit Benny, sparen zou ik zeggen ;).
Ik trek hoogstwaarschlijnlijk in september met de fiets nr Denenmarken (of tot waar ik goesting heb). |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Gladius
Ik trek hoogstwaarschlijnlijk in september met de fiets nr Denenmarken (of tot waar ik goesting heb). |
zalig, ook al lang es willen doen
iemand die ik ken heeft twee jaar geleden met de fiets een hele rondrit gedaan door Zuid-Oost Azië: Viëtnam, Laos, Thailand, Zuid-China..
hij is momenteel nieuwe plannen aan het maken, maar geen idee waar hij dit keer naartoe zou willen..
lijkt me iig zeer cool om zo nieuwe dingen te ontdekken |
|
|
| Bomar |
Ik zoek eigenlijk nog volk om een huttentocht in de alpen te maken.
Vorig jaar heb ik een tocht gemaakt in het Otztal in Oostenrijk,
en dat was echt fantastisch, tussen de gletsjers lopen op 3500 meter. Iemand goesting?? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bomar
Ik zoek eigenlijk nog volk om een huttentocht in de alpen te maken.
Vorig jaar heb ik een tocht gemaakt in het Otztal in Oostenrijk,
en dat was echt fantastisch, tussen de gletsjers lopen op 3500 meter. Iemand goesting?? |
hmz, mss wel =). over welke periode en prijs spreek je dan ? |
|
|
|
|