|
reisplannen (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kvond het Louvre zwaar overrated eigenlijk, vooral door de drukte I guess. |
museum + overrated
wtf |
|
|
| Nabistai |
Ik heb op 2 dagen zowat alle culturele bezienswaardigeheden in Parijs gezien (inclusief de Moulin Rouge!). |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ik heb op 2 dagen zowat alle culturele bezienswaardigeheden in Parijs gezien (inclusief de Moulin Rouge!). |
met een gids of niet?
We hebben via internet geboekt, en zelf thalys gereserveerd. Met een gids ziet ge waarschijnlijk veel meer maar kheb niet echt zin in zo'n jachtig gedoe. Liever lekker relax. Moulin Rouge is wel pokkeduur, 93 euro voor een show als ik mij niet vergis. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by djcresto
met een gids of niet?
We hebben via internet geboekt, en zelf thalys gereserveerd. Met een gids ziet ge waarschijnlijk veel meer maar kheb niet echt zin in zo'n jachtig gedoe. Liever lekker relax. Moulin Rouge is wel pokkeduur, 93 euro voor een show als ik mij niet vergis. |
Hehe, vroeger het het scholeke, dus ja met gids :) In de Moulin Rouge mocht ik toen nog ni binnen en de flikken stonden voor de deur :o |
|
|
| Kelly* |
mijn reisplannen ..
eerst in de paasvakantie een beetje gaan leren snowboarden.
en voor de rest ... weet ik het nog ni.
wilde van de zomer nog ne keer echt ver weg (op zijn minst Florida ofzo) maar vind geen slachtoffers die meewillen. om zeer vreemde en duistere redenen wil iedereen plots naar Kroatië :conf:
khoop van't jaar ook nog een leuk shoppingtripke mee te pakken, een keertje New York ofzo (extreem goedkope ticketjes op't werk :clown: ) |
|
|
| Nagib |
| Ik heb voor 2 maanden een stage bemachtigd in Abu Dhabi. 't Is niet echt verlof, want ik zal er moeten werken. Maar toch wel exotisch genoeg voor mij! ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Stage als? :) |
|
|
| Nagib |
| ^Ik zal er metingen moeten uitvoeren in het kader van mijn opleiding als industrieel ingenieur. |
|
|
| Jasperovitsj |
Das ni slecht! :)
Beats stage in België in ieder geval :cool: |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Nagib
^Ik zal er metingen moeten uitvoeren in het kader van mijn opleiding als industrieel ingenieur. |
soms ni in antwerpen op d'hoge school? |
|
|
| Nagib |
| ^Nieje. Ik ben wel van de regio Antwerpen, maar ik zit op het De Nayer Instituut te Sint-Katelijne-Waver. Rare naam en locatie misschien, maar wel een superdegelijke hogeschool! |
|
|
| Bomar |
| Hey, ik zit daar ook op school!!:tongue2 |
|
|
|
|