|
reisplannen (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Gladius
I'm in! |
ah tuurlijk gij wordt waterdrager:toothless lol
ik zie da idee ook wel zitten,ma dan wel met het fietsie van m'n broer,die is wa lichter :toothless |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Zoals het er nu uitziet zit ik met nieuwjaar in Californi? :happy2: |
Ondertussen wordt het oktober :tongue3 |
|
|
| TOR |
ik zie die fietsweek anders ook wel zitten :)
mn koersfiets is een vrij zwaar model, maar dat moet wel lukken.. heb al altijd al zoiets willen doen |
|
|
| lemon squash |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kvind da anders geen slecht idee, met een paar Beta's die willen samen is zo'n fietstocht ondernemen, en liefst zelfs zo'n beklimming van een legendarische col. :)
Ik heb dat altijd al gewillen, maar het ontbrak me altijd aan gezelschap dat zoiets zag zitten. Ik heb ne goeie fiets, ik heb de conditie, ik heb genoeg vrije tijd om een paar dagen vrij te maken, dus I'm always up for it! :)
Dus moesten er Beta's dat zien zitten om eventueel tegen volgende zomer ofzo zo'n weekendje fietsen mee te doen, laat het zeker weten, dan kunnen we wel iets organiseren :) |
nice idea, kunt mssch nog zorgen voor BETA fietstruitjes en op de top van de col een BETAvlag planten :D |
|
|
| Jasperovitsj |
En wanneer ziet iedereen dat gebeuren eigenlijk? :)
Ik had meer het idee om dat pas volgende zomer te doen, aangezien ik nu met vakantie en 2de zit vastzit tot half september, en daarna nog moet werken... |
|
|
| Gladius |
jah idd, volgende zomer, of in de lente ofzow (dan ist ook nog goed qua temperatuur).
en voor meerdere dagen zie ik zeker zitten, zoals kevin zegt, een week moet toch superleuk zijn =) |
|
|
| Jasperovitsj |
Yeah, een paar dagen is zeker te doen I guess :)
En we hoeven ook niet té ver te gaan zoeken hé, genoeg schone colletjes in Frankrijk? |
|
|
| CygnusX |
| Net terug van Athene, twas een heerlijke vakantie :) Toch wel een speciaal volkje die Grieken. Alles was er super (weer, eten, gastvrijheid, openbaar vervoer, Akropolis, feta, ...), behalve de McDonalds (bijna bestolen daar + ziek van het eten). De pix volgen nog. |
|
|
| Gladius |
wie gaat er nu ook in de McDonalds eten in het buitenland ;)
fetakaas is lekkerrrr btw!
wb! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
fetakaas is lekkerrrr btw!
|
peynir (turkse variant van feta) > feta :tongue2 |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Gladius
wie gaat er nu ook in de McDonalds eten in het buitenland ;) |
Het was geen standaard McDonalds, ze serveerden er ook frappé (=koude koffie) en pita-broodjes :)
| quote: | Originally posted by Gladius
fetakaas is lekkerrrr btw! |
Amai nog nie :) De feta in Griekenland proeft wel een stukske straffer dan die ge hier in de winkels vindt. Twee heerlijke mezedes (=voorgerecht) met feta die we hebben geprobeerd zijn Feta Saganaki (gefrituurde rechthoekige blok feta met een korst van sesamzaad) en Spanokopites (taart van bladerdeeg met feta en (vooral) spinazie). |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by CygnusX
behalve de McDonalds (bijna bestolen daar + ziek van het eten). |
detaaaailsss !!! :) |
|
|
|
|