|
reisplannen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Ik doe graag wel eens wa actiefs op vakantie, maar over 't algemeen ben ik toch ook een luieren-in-de-zon mens. Tequila Margherita in uw pollen, en maar genieten jong... hmmmm |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by TOR
slapen doe je in uw bed
ik kan gewoon niet tegen niks doen.. voelt echt aan als a complete waste of time |
Ik had dat vroeger ook, ma sinds dit jaar nemeer, beetje overwerkt :p
Nu geldt der voor mij:
| quote: | | Ik doe graag wel eens wa actiefs op vakantie, maar over 't algemeen ben ik toch ook een luieren-in-de-zon mens. Tequila Margherita in uw pollen, en maar genieten jong... hmmmm |
|
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Ik word er persoonlijk goed gezind van , en ik ben van nature al een vrolijke iemand. Stoort dat slechte weer in België je dan niet ? Zon creërt ook een soort van zwoel sfeertje onder de mensen ;) . |
ik laat mijn gemoedstoestand niet afhangen van het weer. maar dat doet weinig ter zake. het ging erom dat mensen speciaal 1000km. gaan reizen om plat in de zon te gaan liggen. zoals ik al zei, je kunt dat evengoed op een mooie dag in Blankenberge gaan doen. dat zou je trouwens ook veel minder kosten.. tijdens een vakantie in het buitenland zou ik bijvoorbeeld de omgeving gaan verkennen. ik zie er totaal het nut niet van in daar op het strand gaan liggen niksen, m.a.w. iets te gaan doen dat je in je eigen achtertuin ook kunt doen. |
|
|
| Tiger777 |
| maar alle, tis toch een gans ander atmosfeer in een ander land. Bovendien zit de een tiental graden breedte lager en schijnt de zon bijgevolg ietsjes zaliger. Vakantie = uitrusten en doen waar ge zin in hebt. Is uitrusten voor u de omgeving verkennen, prima, maar ik heb nood aan rust. Misschien een beetje harder werken in't jaar eh ;) :toothless |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Tiger777
en 2 weken regen op uuw dak krijgen :)
Hier zal't ook ergens spanje worden, we dachten aan denia in zuid spanje. Een villaken voor 6 man en maar 36000€/2 weken: vreed schoon en ni te duur :toothless |
LOL 36000 euro, daarvoor kan je waarschijnlijk al naar dat dubai hotel gaan :D
=> 3 600 € ?? |
|
|
| Tiger777 |
néjé, FRANG!:p
ik ben dat met die euro nog niet gewoon ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
maar alle, tis toch een gans ander atmosfeer in een ander land. Bovendien zit de een tiental graden breedte lager en schijnt de zon bijgevolg ietsjes zaliger. Vakantie = uitrusten en doen waar ge zin in hebt. Is uitrusten voor u de omgeving verkennen, prima, maar ik heb nood aan rust. Misschien een beetje harder werken in't jaar eh ;) :toothless |
als ik het dus goed begrijp, is de manier waarop de zon schijnt een essentie om tot rust te komen? |
|
|
| Tiger777 |
| das zeker dat, veel zaliger als in een zalig zonneke slapen met een lekker drankje in uuw pollen. Niks rustgevenders. En aub, hou op met daar zo op neer te kijken, ieder zijn vrijheid he. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by TOR
als ik het dus goed begrijp, is de manier waarop de zon schijnt een essentie om tot rust te komen? |
Het gaat er volgens mij gewoon om dat je eens in een totaal andere omgeving bent dan wat je thuis gewoon bent... ver weg van alleswat met de "dagelijkse sleur" te maken heeft... In een land als belgië is het tijdens het jaar over het algemeen minder goed weer dan in het zuiden, daarom dat die zon enzo de mensen ook aantrekt, maar volgens mij kan je evengoed genieten van een vakantie in noorwegen! Als het maar een andere sfeer is:) Maar dat hangt van mens tot mens af eh;) |
|
|
| The_G0dfather |
ff een vb:
Je zit in het uiterste Zuiden van Spanje in een villa met zwembad, er is een concierge die 's morgens wanneer we opstaan ( +/-14.00 uur gezien de vorige zware nacht en de ochtendlijk duik rond 07.00 met champagne nadat je thuiskomt van de cafés) je komt zeggen dat er een Afrikaans windje zal opsteken de komende dagen waardoor het ipv 35 nu 40 graden zal zijn ....
HEERLIJK |
|
|
| Nabistai |
Ik ga later zeker en vast in Spanje gaan rentenieren (als ik 55 ben ofzo). Elke dag een heerlijk zonnetje :toocool: Wandelingetjes maken langs het strand en naar de lekkere 18-jarige meisjes kijken :toocool: Een cocktailtje:toocool: En maarschijnlijk ooit als oude bejaarde sterven van de hitte, maar kom, tegen dan zijn we hopelijk de 100 al voorbij hé :p
En BTW: de toestand van het weer heeft volgens mij op iedereen een effect. Iedereen is gewoon veel happier als er een mooi zomerzonnetje is itt als je smorgens om 6 uur door dit kutweer met een ijzige wind naar buiten moet. Maarja dit is mijn mening uiteraard, discussieren is dus niet echt nodig ;) (En nu gaat iemand memmen dat je moet kunnen discussieren over meningen en die aanpassen en bla bla bla :o ) |
|
|
| pooley |
Komaan zeg, 1000km voor in de zon te gaan liggen?
Tis de sfeer, wetende, tis ing vakantie !!! Speelt vooral int koppeke, ge weet, ik zit 1000km van thuis weg, op me gemak, goe weer (allo freaking koud/nat/rotweer buiten in den belgique?), met vrienden, , drank, vrijdheid, no strings attached ...
Beter kan toch niet, ik heb zoiets nodig om mezelf op te laden(familiaal trekje). Lekker relaxen, elke dag uitgaan moet voor niet, gewoon beetje liggen luieren, nekeer weggaan naar een stad (barca, girona), genieten.
Ieder zijn ding natuurlijk, af en toe is een vakantie waar ge effectief iets 'doet' is ook best gezellig en meestal leerrijk. Ach ja, daar is later nog tijd genoeg voor. |
|
|
|
|