|
reisplannen (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Nyah
|
lol, gij zijt echt de queen of smileys :D |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Nyah
:conf: zonnesteek ofzo :p tis toch al een tijdje een schoon weertje :p |
Vind het deze week anders toch maar frisjes in vergelijking met vorige week.
Maar ja, k heb 't graag heet he :p |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
ik zal men best doen:D Maar enkel omdat lizzy het vraagt:p |
*jeuj* :D ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
k heb 't graag heet he :p |
Ooh wacht maar tot zaterdag met je vuile praat :D :p
Grapje he Buoyant :o |
|
|
| mellow_head |
BYE BYE MENSEN, I'M LEAVING @ 22.00 PM
DESTINATION: PULA, CROATIA!
I'LL C U AGAIN THE 1ST OF AUGUST!
GREETZ!:D |
|
|
| New Wave |
Ik moet volgende week door Liege rijden, nou weet ik van vroeger dat dat een gigantische ramp was. Zijn er mensen die mij door dat gigantische meurende, lelijk, afgepeigerde, milieu vervuilende en door de duitsers gebombardeerd maar nooit opgebouwde hoerenstad kunnen escorteren? :)
Of weet iemand welke afslag ik moet aanhouden als ik naar Luxemburg wil. :)? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik moet volgende week door Liege rijden, nou weet ik van vroeger dat dat een gigantische ramp was. Zijn er mensen die mij door dat gigantische meurende, lelijk, afgepeigerde, milieu vervuilende en door de duitsers gebombardeerd maar nooit opgebouwde hoerenstad kunnen escorteren? :)
Of weet iemand welke afslag ik moet aanhouden als ik naar Luxemburg wil. :)? |
ben aantal weken geleden door Luik gereden en dat vormde toch geen enkel probleem hoor. |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik moet volgende week door Liege rijden, nou weet ik van vroeger dat dat een gigantische ramp was. Zijn er mensen die mij door dat gigantische meurende, lelijk, afgepeigerde, milieu vervuilende en door de duitsers gebombardeerd maar nooit opgebouwde hoerenstad kunnen escorteren? :)
Of weet iemand welke afslag ik moet aanhouden als ik naar Luxemburg wil. :)? |
met of zonder karrakol? |
|
|
| X-Tune |
Idd, met TomTom is dat geen probleem.
Mooie vurige en bruisende stad trouwens. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Idd, met TomTom is dat geen probleem.
Mooie vurige en bruisende stad trouwens. |
Mwjha, heb net inderdaad even de route in mijn PDA gezet. Rij op de rondweg. Mooiste uitvinding zo'n navigatiesysteem :) |
|
|
| Bomar |
Morgen vertrek ik richting noorden :D ; eerst Denemarken, dan Zweden en als laatste Noorwegen; naar Kopenhagen, Stockholm, Trondheim, Oslo, Gotenborg, heel het zuiden van zweden, de fjorden van Noorwegen, en de grootste binnenlandse gletjser van europa bekijken; wordt een zalige vakantie denk ik :) als het weer nu nog meezit
en in september naar Wallis in Zwitserland op trektocht voor 8 dagen
:D |
|
|
|
|