|
reisplannen (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| ik heb mij gisteren een nieuwe tent besteld :D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik heb mij gisteren een nieuwe tent besteld :D |
hehe |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by X-Tune
hehe |
Wa is er verkeerd of lachwekkend aan een nieuwe tent kopen?:nervous: |
|
|
| pooley |
Terug van Lloret en twas 'ing' goed.
we gaan terug eind augustus - begin semptember :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Ik ben weg, au revoir! |
|
|
| Gladius |
| net terug van paar dagen Rome. veeeeeeeel te warm, niet te doen (34° in de schaduw), maar voor de rest wel fijn |
|
|
| Bomar |
Heeft er iemand nog zin om samen met een groep jongeren een trektocht te voet te maken door de alpen? Het wordt georganiseerd door 'Te Voet' en zal rond de 500 euro kosten (8 dagen incl. eten en overnachting); het zal eind augustus of begin september plaatsvinden; ge kunt nog kiezen tussen een paar tochten, bijvoorbeeld in het natuurgebied Gran Paradiso of in Wallis; een goeie conditie is vereist, maar het blijft gewoon wandelen; niemand van mijn vrienden wil meegaan, dus probeer ik het hier; mss ga ik ook wel alleen, dan leert ge meer mensen kennnen uit de groep;
niemand geinterresseerd? |
|
|
| pooley |
| de johna misschien , das ook zo ne treehugging hippie ;-) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
de johna misschien , das ook zo ne treehugging hippie ;-) | :D |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by pooley
de johna misschien , das ook zo ne treehugging hippie ;-) |
:D ik ben echt wel alles behalve een hippie
maar ik denk ook wel dat hier weinig mensen zitten die graag wandelen in de bergen |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by pooley
de johna misschien , das ook zo ne treehugging hippie ;-) |
;)
allé kom zeg, wie wandelt er nu niet graag in de bergen!?
maar ik denk het niet hoor bomar, mijnen 2de zit beging op 22 augustus, en ik wil er zelf ook nog op uittrekken daarna. mss nen andere keer, want ik wil dat echt wel graag doen hoor. (is €500 niet enorm veel voor 8 dagen, of is dat gewoon een duur land?) |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Gladius
(is €500 niet enorm veel voor 8 dagen, of is dat gewoon een duur land?) |
met alle maaltijden, overnachtingen, gebruik van materiaal, plaatselijke gids, busvervoer is da toch te doen zou ik denken
kweet niet of italie duur is |
|
|
|
|