|
reisplannen (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bomar
Morgen vertrek ik richting noorden :D ; eerst Denemarken, dan Zweden en als laatste Noorwegen; naar Kopenhagen, Stockholm, Trondheim, Oslo, Gotenborg, heel het zuiden van zweden, de fjorden van Noorwegen, en de grootste binnenlandse gletjser van europa bekijken; wordt een zalige vakantie denk ik :) als het weer nu nog meezit
en in september naar Wallis in Zwitserland op trektocht voor 8 dagen
:D |
GVD opzouten gij! @&^#$ù :whip: :whip:
geld teveel ofzow? =)
neen, ben echt suuuuperjaloers man. voor 90% trek ik in september ook die kanten uit, weet alleen nog niet naar waar. ga je al trekkend of met den auto of trein...? |
|
|
| Bomar |
Met de auto rondrijden in Scandinavië, met een paar vrienden; maar naar Wallis ga ik met de trein, ofwel met onbekenden meeliften; daar ga ik dan tevoet een tocht maken
Noorwegen is wel duur, das wel waar; maar ik vind da ik nu wel mag genieten, na de zware inspanningen op school en zonder tweede zit
(tis 3 jaar geleden dak 3 maanden verlof heb)
dus wil ik er van profiteren, en da geld verdien ik nog wel met werken |
|
|
| Kaidreas |
| denemarken is vet graaf.. zeker legoland is bezoeken als ge er langs komt :cool: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
denemarken is vet graaf.. zeker legoland is bezoeken als ge er langs komt :cool: |
heb je zeker ook je lego-rijbewijs gehaald? :p |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by New Wave
heb je zeker ook je lego-rijbewijs gehaald? :p |
en jij bent naar de lego-school geweest? white widdow :p |
|
|
| X-Tune |
Ik ben weg.
Adios, X-Tune |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik ben weg.
Adios, X-Tune |
voorgoed of tijdelijk? |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Gladius
voorgoed of tijdelijk? |
:stongue: :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tijdelijk, hij kan immers niet meer zonder ons ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by X-Tune
en jij bent naar de lego-school geweest? white widdow :p |
Uhm, weet niet of die er toen l was. Maar 12 jaar geleden kon je in van die grote lego-auto's rijden op een wegenpark. Daar heb ik mijn lego-rijbewijs gehaald. :p |
|
|
| Bunz |
gisteren thuisgekomen van zuid-italie.
helaas mijn enige vakantie deze zomer aangezien ik één van dees es trug begin te blokke :( |
|
|
| Dj LPG |
| Ik ben sinds deze nacht terug thuis van spanje... K had direct zin om trug te gaan als ik ons leuk belgisch weertje zag:rolleyes: |
|
|
|
|