return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 
reisplannen (pg. 18)
View this Thread in Original format
Gladius
quote:
Originally posted by Bomar
Morgen vertrek ik richting noorden :D ; eerst Denemarken, dan Zweden en als laatste Noorwegen; naar Kopenhagen, Stockholm, Trondheim, Oslo, Gotenborg, heel het zuiden van zweden, de fjorden van Noorwegen, en de grootste binnenlandse gletjser van europa bekijken; wordt een zalige vakantie denk ik :) als het weer nu nog meezit

en in september naar Wallis in Zwitserland op trektocht voor 8 dagen
:D

GVD opzouten gij! @&^#$ù :whip: :whip:
geld teveel ofzow? =)

neen, ben echt suuuuperjaloers man. voor 90% trek ik in september ook die kanten uit, weet alleen nog niet naar waar. ga je al trekkend of met den auto of trein...?
Bomar
Met de auto rondrijden in Scandinavië, met een paar vrienden; maar naar Wallis ga ik met de trein, ofwel met onbekenden meeliften; daar ga ik dan tevoet een tocht maken

Noorwegen is wel duur, das wel waar; maar ik vind da ik nu wel mag genieten, na de zware inspanningen op school en zonder tweede zit
(tis 3 jaar geleden dak 3 maanden verlof heb)
dus wil ik er van profiteren, en da geld verdien ik nog wel met werken
Kaidreas
denemarken is vet graaf.. zeker legoland is bezoeken als ge er langs komt :cool:
New Wave
quote:
Originally posted by Kaidreas
denemarken is vet graaf.. zeker legoland is bezoeken als ge er langs komt :cool:

heb je zeker ook je lego-rijbewijs gehaald? :p
X-Tune
quote:
Originally posted by New Wave
heb je zeker ook je lego-rijbewijs gehaald? :p

en jij bent naar de lego-school geweest? white widdow :p
X-Tune
Ik ben weg.
Adios, X-Tune
Gladius
quote:
Originally posted by X-Tune
Ik ben weg.
Adios, X-Tune

voorgoed of tijdelijk?
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Gladius
voorgoed of tijdelijk?

:stongue: :stongue:
Jasperovitsj
Tijdelijk, hij kan immers niet meer zonder ons ;)
New Wave
quote:
Originally posted by X-Tune
en jij bent naar de lego-school geweest? white widdow :p

Uhm, weet niet of die er toen l was. Maar 12 jaar geleden kon je in van die grote lego-auto's rijden op een wegenpark. Daar heb ik mijn lego-rijbewijs gehaald. :p

Bunz
gisteren thuisgekomen van zuid-italie.
helaas mijn enige vakantie deze zomer aangezien ik één van dees es trug begin te blokke :(
Dj LPG
Ik ben sinds deze nacht terug thuis van spanje... K had direct zin om trug te gaan als ik ons leuk belgisch weertje zag:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement