|
reisplannen (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Bomar
Ik zoek eigenlijk nog volk om een huttentocht in de alpen te maken.
Vorig jaar heb ik een tocht gemaakt in het Otztal in Oostenrijk,
en dat was echt fantastisch, tussen de gletsjers lopen op 3500 meter. Iemand goesting?? |
ah, int otztal benk ook ens geweest
wel al lang gelede, kweet niemeer welk het was (ga elk jaar erges anders in tirol).
wij hanteerden wel de formule: elke dag op en af naar hotel. zo'n huttentocht wilk nog wel eens gaan doen maar tzal niet voor dit jaar zijn.
for the record: ik ga eind juli naar Puglia (Zuid-Italie) |
|
|
| Xilver |
| Nog geen concrete plannen, maar ik heb begin juli, na Anja haar proclamatie, wel verlof gepakt, en dan gaan we eens kijken voor 'n last-minute, wat er nog beschikbaar is :) |
|
|
| Bertn |
| ik denk dak maandag een reisje naar kreta ga boeken met mn vriendin. lijkt me wel een mooi eiland:) |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Gladius
hmz, mss wel =). over welke periode en prijs spreek je dan ? |
Ik kan pas vanaf de tweede helft van augustus of in september; da is ook de beste periode om een tocht te maken, nie meer veel sneeuw en het beste weer; de prijs voor een overnachting met ontbijt en avondeten in een hut ligt rond de 35 euro per nacht, hangt er ook vanaf of ge lid bent van een bergsportvereniging; dus een tocht van 4 dagen kost dus ongeveer 150 euro; de reis ernaartoe zal wel duurder zijn met de trein;
ik wacht eerst af of ik geen tweede zit heb, en dan kan ik nog wa ander volk zoeken; met een groep is altijd plezanter |
|
|
| pooley |
Het staat vast
Over 2 weken gaan we met 4-5 man 4 dagen naar Lloret/Barcelona/Spanje.
Vliegtuig of Auto (Ryan deed stuntprijzen met 80 op en af naar Gerona, maar als je per 5 besteld wordt dat ineens 140 :/ dus daar zijn we nog niet uit)
vliegtuig: vrijdag morgen op - maandag namiddag terug.
Auto: donderdag nacht op, maandag middag terug .
Toch ee nbeetje vakantie dan |
|
|
| X-Tune |
Ik kan pas vanaf de tweede helft van augustus of in september; da is ook de beste periode om een tocht te maken, nie meer veel sneeuw en het beste weer; de prijs voor een overnachting met ontbijt en avondeten in een hut ligt rond de 35 euro per nacht, hangt er ook vanaf of ge lid bent van een bergsportvereniging; dus een tocht van 4 dagen kost dus ongeveer 150 euro; de reis ernaartoe zal wel duurder zijn met de trein;
ik wacht eerst af of ik geen tweede zit heb, en dan kan ik nog wa ander volk zoeken; met een groep is altijd plezanter |
In augustus en zeker in september, wordt het daar al vroeg donker. |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by X-Tune
In augustus en zeker in september, wordt het daar al vroeg donker. |
Normaal gezien bent ge ook al wel tegen 16u in de hut ;) |
|
|
| Bunz |
Normaal gezien bent ge ook al wel tegen 16u in de hut ;) |
ja das nog zoiets wak me altijd af vroeg. Ge hebt er ook die echt al om 12-13u in een hut arrivere. Wa doet ge daar dan nog de hele tijd ? :) |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Bunz
ja das nog zoiets wak me altijd af vroeg. Ge hebt er ook die echt al om 12-13u in een hut arrivere. Wa doet ge daar dan nog de hele tijd ? :) |
tja, ge kunt wa kaarten, lezen, de tocht van volgende dag plannen, eten, s'avonds met iedereen gaan babbelen, meezingen met tirolerliekes :D :D en heel vroeg gaan slapen (rond 21u, om weer om 6u op te staan) maar ik hou graag van een actieve vakantie, ik hoef nie elke dag uit te slapen |
|
|
| X-Tune |
| en doen daar ook mooie Heidi's mee met die huttentocht? |
|
|
| Kaidreas |
| ^OPCD OPCD denkt gij nu aan niks anders :D |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by X-Tune
en doen daar ook mooie Heidi's mee met die huttentocht? |
lol,
ge kunt geluk hebben he;
vorig jaar heb ik een zoekertje geplaatst op internet; en der wilde een meiske mee uit brussel, maar die brak haar been juist voordat we wilden vertrekken :rolleyes: |
|
|
|
|