|
reisplannen (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Welcome back Laurens :)
EDIT: hoe was het eigenlijk ? |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Gladius
:eyes: woah! have fun en neem wat foto's eh! | Ik ben terug van Noorwegen! Prachtige vakantie :) Heb er trouwens hééél veel genomen :p |
|
|
| CygnusX |
| Ik vertrek over een half uurke naar Athene tot dinsdag. Het forum zit dus een paar dagen zonder moderator, maar dat zal wel geen probleem zijn aangezien jullie allemaal braaf zijn en X-Tune ook op vakantie is ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik vertrek over een half uurke naar Athene tot dinsdag. Het forum zit dus een paar dagen zonder moderator, maar dat zal wel geen probleem zijn aangezien jullie allemaal braaf zijn en X-Tune ook op vakantie is ;) |
Have fun, Benny. |
|
|
| Pumaz |
| Let the chaos begin :D |
|
|
| Gladius |
| have fun. wel wat kort een weekje, dus extra genieten! |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by New Wave
Uhm, weet niet of die er toen l was. Maar 12 jaar geleden kon je in van die grote lego-auto's rijden op een wegenpark. Daar heb ik mijn lego-rijbewijs gehaald. :p |
doeme neen, dat heb ik niet gezien.. grrrrrr jammer anders zou ik er nu nog mee stoefen ws :D |
|
|
| Jerro |
ik vertrek morge naar milaan :cool:
10 dage daar, en dan door nr frankrijk.. en daar de Mont Ventoux opfietse... of toch probere :p |
|
|
| Gladius |
behold:

de laatste meters van de Ventoux =), paar jaar geleden.
btw, als je in Milaan het stadion bezoekt, pak dan wat mooie foto's eh =). |
|
|
| Jerro |
zeker dat k fotos ga trekke :p
san siro is normaal vr maandag, op mn verjaardag:p
mjah, daar dinge van fossa dei leoni enzo kope
sjieke foto trouwens, langs welke kant waart ge erop gerede? |
|
|
| Gladius |
langs Bedoin, de langste en moeilijkste kant (21km).
was wel fun, maar hard afzien, zeker met zone zware fiets als de mijne.
pas op in dat bos, daar is het echt ferm stijl (ik haalde toen 8-9 km/u). En daarna ziet ge den top al wel liggen in de verte, maar dan is het nog lang hoor, en hoogstwaarschijnlijk veel wind.
go gettem! =p |
|
|
| Pumaz |
| Zoals het er nu uitziet zit ik met nieuwjaar in Californië :happy2: |
|
|
|
|