|
reisplannen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| No idea yet. Hangt van verschillende factoren af, of 'k tegen dan nog single ben bijvoorbeeld. |
|
|
| pooley |
*ween* :)
single doet er toch ni toe?, ge gaat gewoon weg zoals ge gepland hebt, komt er iemand bij, good, maar ge blijft toch bij u plannen zeker. |
|
|
| Xilver |
| Nah jong, da verandert veel aan uw plannen ze. Ik heb nog geen plannen tot hiertoe, dus ik ga mijne verlof waarschijnlijk wa opsparen tot er iemand bij is (moet dus nog wel dees jaar, da'k da effectief kan oppakken eh ;)). |
|
|
| Gladius |
hoogstwaarschijnlijk met een paar maten 14 dagen ofzow naar Corsica, en graag nog een weekje of langer alleen naar Skandinavië (Noorwegen of Denenmarken) of Ierland.
lol al die strand/feestvakanties, kzou da nog geen 3 dagen uithouden vreesek, jakkes =) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Gladius
lol al die strand/feestvakanties, kzou da nog geen 3 dagen uithouden vreesek, jakkes =) |
volledig mee eens! je kunt evengoed een dagje naar Blankenberge dan... |
|
|
| Tiger777 |
en 2 weken regen op uuw dak krijgen :)
Hier zal't ook ergens spanje worden, we dachten aan denia in zuid spanje. Een villaken voor 6 man en maar 36000€/2 weken: vreed schoon en ni te duur :toothless |
|
|
| TOR |
ik begrijp de obsessie met zon dus totaal niet hé  |
|
|
| Tiger777 |
| Kijkt eens naar buiten... Na 10 maand kloteweer en hard werken heeft een normaal mens toch nood aan eens NIKS doen en buiten wat slapen in de zon uzelf eens goed te amuseren...? |
|
|
| Dj LPG |
weekendje centerparcs in duitsland
10 dage spanje --> Salou me menne schat:D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Kijkt eens naar buiten... Na 10 maand kloteweer en hard werken heeft een normaal mens toch nood aan eens NIKS doen en buiten wat slapen in de zon uzelf eens goed te amuseren...? |
slapen doe je in uw bed
ik kan gewoon niet tegen niks doen.. voelt echt aan als a complete waste of time |
|
|
| Bomar |
3 weken naar scandinavië, 1 week naar New York met vrienden,
een 10-dagen-trektocht door de Alpen maken,
en hopelijk een paar openlucht dance-festivals
(en natuurlijk veel vakantiewerk doen om da allemaal te betalen) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by TOR
ik begrijp de obsessie met zon dus totaal niet hé |
Ik word er persoonlijk goed gezind van , en ik ben van nature al een vrolijke iemand. Stoort dat slechte weer in België je dan niet ? Zon creërt ook een soort van zwoel sfeertje onder de mensen ;) . |
|
|
|
|