|
reisplannen (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| X-Tune |
| Ik ben van plan om heel de vakantie op dit forum te kamperen. ;) |
|
|
| Bait |
Gaat ge campen jong,
Allez veel succes en let op de bordjes hé:D
 |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik ben van plan om heel de vakantie op dit forum te kamperen. ;) |
graaf... kampen sjorren op het forum das pas kewl |
|
|
| djcresto |
| int paasverlof ga ik enkele dagen naar Parijs, tips over wat ik moet zien en niet zijn zijn altijd welkom. De firma dankt u:D |
|
|
| pooley |
The usual he.
Daar is zooo veel te zien, winkels (:)), mont martre, de steegjes, l'ouvre(files!), buitenlanders die u echt brol willen verkopen, Seine, etc etc |
|
|
| Xilver |
| Het Louvre he jong. Moet ge geweest zijn. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Het Louvre he jong. Moet ge geweest zijn. |
er binnen ga ik nie ze, dan zijde direct nen dag kwijt, kben er maar 3 eh. Via volgende site kon ik wel al een pak info vinden: http://www.euroreizen.be/citytrips/parijs/index.htm |
|
|
| Bertn |
ik vind da ge toch een halve dag aan het louvre moet gespendeerd hebben! daar hangt de grootste kunst van de laatste eeuwen!
ook leuk: centre pompidou |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kvond het Louvre zwaar overrated eigenlijk, vooral door de drukte I guess. |
|
|
| TOR |
| ik zou aan de Seine in de zon liggen! |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
ik zou aan de Seine in de zon liggen! |
:haha: :haha: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by TOR
ik zou aan de Seine in de zon liggen! |
zeker een boottocht erop he:D |
|
|
|
|