return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
reisplannen (pg. 12)
View this Thread in Original format
1Million$shot
Ik ben al volle bak aan het aftellen voor men tripke naar Kroatië. Ga de regio van Dubrovnik wat onveilig maken. Hopelijk breekt er dan weer gene Balkan oorlog uit tussen de Bosniers/Serven/Kroaten :D

Soit, zo ver zal het wel ni komen zeker ? Iemand die daar al is geweest / Enige tips heeft ? Of iemand die nog Kroatisch geld heeft ? Da moogde altijd geven :D !!!
TOR
lijkt me erg leuk eigenlijk, i love the mountains

wat moet ik me precies voorstellen bij zo'n hut?
mellow_head
Ik ga naar Pula, da ligt in Istrië (ing klote hemen)

1Million$shot, wie weet komk u tege:p
1Million$shot
Hmmmm, Istrië, is da ni aan de kanten van Split ?
Bertn
quote:
Originally posted by Bertn
ik denk dak maandag een reisje naar kreta ga boeken met mn vriendin. lijkt me wel een mooi eiland:)

voila, geboekt zie:)
1Million$shot
quote:
Originally posted by Bertn
voila, geboekt zie:)

't is dinsdag é :tongue2
Bertn
kheb het eigenlijk gisteren al geboekt, maar vandaag geld overgeschreven:toothless
Bomar
quote:
Originally posted by TOR
lijkt me erg leuk eigenlijk, i love the mountains

wat moet ik me precies voorstellen bij zo'n hut?

check: www.hutten.be :D
Xilver
Juist 3 dagskes Disneyland geboekt voor Anja & myself. Het geld ontbreekt een beetje voor een verre reis, dat zullen we voor volgend jaar houden :)

En dan einde van die week nog 2 nachtjes in Oostende waarschijnlijk, en Ferry Corsten meepikken op Illusion at the beach.

Kheb serieus nood aan vakantie :)
Dj LPG
quote:
Originally posted by Xilver
Juist 3 dagskes Disneyland geboekt voor Anja & myself. Het geld ontbreekt een beetje voor een verre reis, dat zullen we voor volgend jaar houden :)

En dan einde van die week nog 2 nachtjes in Oostende waarschijnlijk, en Ferry Corsten meepikken op Illusion at the beach.

Kheb serieus nood aan vakantie :)

voor 3 dagen disneyland kan je al 14 dagen naar zuid frankrijk met de tent:cool:

Xilver
quote:
Originally posted by Dj LPG
voor 3 dagen disneyland kan je al 14 dagen naar zuid frankrijk met de tent:cool:

Mja ik ken mezelf, een tent is in feite niks voor mij, ik ben een luxebeest :p Ik moet nen douche en nen aparte propere wc hebben of ik zit 2 weken met constipatie :D
Dj LPG
quote:
Originally posted by Xilver
Mja ik ken mezelf, een tent is in feite niks voor mij, ik ben een luxebeest :p Ik moet nen douche en nen aparte propere wc hebben of ik zit 2 weken met constipatie :D

LOL, naja ik heb ook niet veel geld en ik kan 10 dagen naar spanje met men vriendin... Je moet gewoon wat geluk hebben, goed genoeg zoeken en op tijd boeken! Dan vind je altijd wel iets dat goed meevalt hoor:) Je kan natuurlijk ook altijd op de last minutes wachten, maar dan moet je ook al wat meer geluk hebben...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement