|
reisplannen (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| 1Million$shot |
Ik ben al volle bak aan het aftellen voor men tripke naar Kroatië. Ga de regio van Dubrovnik wat onveilig maken. Hopelijk breekt er dan weer gene Balkan oorlog uit tussen de Bosniers/Serven/Kroaten :D
Soit, zo ver zal het wel ni komen zeker ? Iemand die daar al is geweest / Enige tips heeft ? Of iemand die nog Kroatisch geld heeft ? Da moogde altijd geven :D !!! |
|
|
| TOR |
lijkt me erg leuk eigenlijk, i love the mountains
wat moet ik me precies voorstellen bij zo'n hut? |
|
|
| mellow_head |
Ik ga naar Pula, da ligt in Istrië (ing klote hemen)
1Million$shot, wie weet komk u tege:p |
|
|
| 1Million$shot |
| Hmmmm, Istrië, is da ni aan de kanten van Split ? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik denk dak maandag een reisje naar kreta ga boeken met mn vriendin. lijkt me wel een mooi eiland:) |
voila, geboekt zie:) |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Bertn
voila, geboekt zie:) |
't is dinsdag é :tongue2 |
|
|
| Bertn |
| kheb het eigenlijk gisteren al geboekt, maar vandaag geld overgeschreven:toothless |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by TOR
lijkt me erg leuk eigenlijk, i love the mountains
wat moet ik me precies voorstellen bij zo'n hut? |
check: www.hutten.be :D |
|
|
| Xilver |
Juist 3 dagskes Disneyland geboekt voor Anja & myself. Het geld ontbreekt een beetje voor een verre reis, dat zullen we voor volgend jaar houden :)
En dan einde van die week nog 2 nachtjes in Oostende waarschijnlijk, en Ferry Corsten meepikken op Illusion at the beach.
Kheb serieus nood aan vakantie :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Juist 3 dagskes Disneyland geboekt voor Anja & myself. Het geld ontbreekt een beetje voor een verre reis, dat zullen we voor volgend jaar houden :)
En dan einde van die week nog 2 nachtjes in Oostende waarschijnlijk, en Ferry Corsten meepikken op Illusion at the beach.
Kheb serieus nood aan vakantie :) |
voor 3 dagen disneyland kan je al 14 dagen naar zuid frankrijk met de tent:cool: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
voor 3 dagen disneyland kan je al 14 dagen naar zuid frankrijk met de tent:cool: |
Mja ik ken mezelf, een tent is in feite niks voor mij, ik ben een luxebeest :p Ik moet nen douche en nen aparte propere wc hebben of ik zit 2 weken met constipatie :D |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Mja ik ken mezelf, een tent is in feite niks voor mij, ik ben een luxebeest :p Ik moet nen douche en nen aparte propere wc hebben of ik zit 2 weken met constipatie :D |
LOL, naja ik heb ook niet veel geld en ik kan 10 dagen naar spanje met men vriendin... Je moet gewoon wat geluk hebben, goed genoeg zoeken en op tijd boeken! Dan vind je altijd wel iets dat goed meevalt hoor:) Je kan natuurlijk ook altijd op de last minutes wachten, maar dan moet je ook al wat meer geluk hebben... |
|
|
|
|