|
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Make that 1 kaartje wat over is.
Kusje voor BasD die gezellig weer meegaat! :)
Tim, nu jij nog hoer! |
|
|
| basd |
Mjah, Jerome was goed op AWFS met 2000 and one (hopen dattie weer live doet), Misstress Barbara ga ik nog een kans geven denk ik, Richie Hawtin de absolute must van de dag, Lady Aïda en Steve Rachmad met een electrosetje (als het maar dansbaarder is dan die minimal van afgelopen weekend :p, anders geeft dit mooi tijd om wat mensen te spreken) en John Acquaviva (samen met Hawtin DE man achter Plus 8)..
Komt toch allemaal wel goed! |
|
|
| dj_spare |
| mijn kaartje is in da pocket.. ff nog zo'n Heineken Honcho halen en de dag kan voor mij in ieder geval niet meer stuk :) |
|
|
| Disney |
| quote: | Extra area op het water van Extrema Outdoor: Lucky Records Stage
Friday 08 July 2005
Yes, de geruchten kunnen eindelijk bevestigd worden: er komt een extra area op Extrema Outdoor en we noemen ‘m Lucky Records Stage!
Op Extrema Outdoor is de Lucky Records Stage een exclusief plekje op het water. Dé place to be als je chillend wilt genieten van de betere house-dj’s die ons land rijk is. Met onder anderen Marcello, Mar Y Sol, Victor Coral, La Ona en Mischa Daniels is het gegarandeerd goed loungen!
De Lucky Records Stage telt maar liefst twee verdiepingen en herbergt een terras, zithoekjes, cocktailbar, de Extrema Shop/Info Stand en uiteráárd een dansvloer. Kortom: heerlijk genieten van je wijntje, de zon (het KNMI voorspelt heerlijk zomerweer!) en de beste house!
De complete line-up van de Lucky Records Stage:
Marcello
Mar Y Sol
Victor Coral
Mischa Daniels
Barth Hendrix
La Ona
Superdeluxxx
Dexter G
By the way: begin volgende week droppen we de timetable van alle Extrema Outdoor-area’s online! Als je nog geen kaartje hebt, zul je héél snel moeten zijn, want statistisch gezien raken we halverwege volgende week zeker uitverkocht…
|
|
|
|
| ambs |
| hierheen of sensation germany?? moeilijk hoor |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by ambs
hierheen of sensation germany?? moeilijk hoor |
:haha: |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
:haha: |
technoooo of armin, morillo, vath enz....
ik woon in een kut stad |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by ambs
technoooo of armin, morillo, vath enz....
ik woon in een kut stad |
De line-up van Extrema is vele malen beter dan die van dat gedoe daar in Duitsland... En het is trouwens niet alleen technoooooooo! |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
En het is trouwens niet alleen technoooooooo! |
dat weet ik ook wel, maar als ik ga, ga ik grotendeels voor de techno lineup ;) |
|
|
| moogwai |
Kaartje is ook binnen :)
Nog maar een kleine week :cool: |
|
|
| basd |
| Wanneer komen over het algemeen de timetables naar buiten? |
|
|
| GrooveCollect. |