|
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Een paar dagen nadat ik kaarten heb gekocht is het toch nog gelukt om gastenlijstplekken te regelen... Het zal vast wel lukken om nog 2 vrienden mee te krijgen naar dit feestje, anders kaarten maar voor de deur verkopen!
Inderdaad wel weer een aantal 'vervelende' overlappingen (Howells/Digweed) in de timetable, maar ik ga nog niet te veel plannen... Er zijn een aantal 'must see DJ's' en verder ook een beetje afhankelijk van het weer!
Tot zaterdag... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Een paar dagen nadat ik kaarten heb gekocht is het toch nog gelukt om gastenlijstplekken te regelen... Het zal vast wel lukken om nog 2 vrienden mee te krijgen naar dit feestje, anders kaarten maar voor de deur verkopen!
Tot zaterdag... |
Hoop dat je die kaarten nog kwijt kunt... met alle commotie om valse kaarten lately! Extrema zelf waarschuwt bezoekers ook voor het kopen van kaarten voor de deur, dus hoop voor je dat je ze in je eigen omgeving al kwijt kunt.
Gisteren gaven ze klote weer op, maar vandaag ziet het er weer mooi uit voor zaterdag :D
Ik heb zin!! :cool: |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by tijs08
Hoop dat je die kaarten nog kwijt kunt... met alle commotie om valse kaarten lately! Extrema zelf waarschuwt bezoekers ook voor het kopen van kaarten voor de deur, dus hoop voor je dat je ze in je eigen omgeving al kwijt kunt.
Gisteren gaven ze klote weer op, maar vandaag ziet het er weer mooi uit voor zaterdag :D
Ik heb zin!! :cool: |
ja idd gare weersverwachtingen altijd,nu dus vrijdag iets minder maar zaterdag weer goed :cool: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by magrec
ja idd gare weersverwachtingen altijd,nu dus vrijdag iets minder maar zaterdag weer goed :cool: |
hier lees ik dus weer wel dat het slecht weer wordt zaterdag
maargoed, ik neem gewoon mijn Heineken Honcho mee :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
|
Daarom heb ik uitdrukkelijk het bonnetje van de FRS erbij gevraagd, en ook bewaard. Maar ik ben al 1 kaart kwijt, nu de tweede nog. Heb al een potentiele koper gelukkig.
Denk dat ik wel vroeg aanwezig ben. Zit alleen te twijfelen of ik mijn auto op station Best neerzet en dan een pendelbus pak, of dat ik de auto bij het terrein neerzet. We zullen zien... wil hem eigenlijk zo dicht mogelijk bij de ingang aan de progressive kant :)
Op teletekst is het weer perfect:
 |
|
|
| dj_spare |
| maarja ze blijven toch t weer iedere dag veranderen... we zien wel :) |
|
|
| Original |
| ik zie iedereen kaarten aanbieden... is t al uitverkocht, moet namelijk nog een kaartje hebben.:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Original
ik zie iedereen kaarten aanbieden... is t al uitverkocht, moet namelijk nog een kaartje hebben.:) |
Nog niet. Zou effe snel naar de FRS gaan!
Ik ben mijn beide kaartjes kwijt, voor een vriendenprijsje van 40 euro. Ik doe niet aan voor dik veel geld verkopen... |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nog niet. Zou effe snel naar de FRS gaan!
Ik ben mijn beide kaartjes kwijt, voor een vriendenprijsje van 40 euro. Ik doe niet aan voor dik veel geld verkopen... |
Heb als t goed is een kaartje. :D (van Bouma-bros) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Original
Heb als t goed is een kaartje. :D (van Bouma-bros) |
Yep, ik stuur 'm vandaag naar je toe!
Ik lees op Marktplaats overal dat het uitverkocht is, maar dat zal dan wel een verkoop-truck zijn. ;) Zal sowieso na vandaag of morgen wel uitverkocht zijn verwacht ik. |
|
|
| SnuggLe |
Wordt een grote TA meeting :D Ik neem aan dat de meesten wel in de prog-tent verblijven, niet? Anders tijdens Digweed, dan zal het wel tering druk zin daar.
Wie wil iedereen hier zien? Ik ga voor Hawtin, Acquaviva en Digweed. Verder zie ik wel waar mijn trip me brengt :D
Even rollcall:
BoumaBros (beiden)
Moogwai
Original
Djeebie
High_NRG
SnuggLe (+Anke)
BasD
Magrec
303
Tijs08
Partyhardy