return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 27)
View this Thread in Original format
M_Peror
Het was weer fun! Extrema-feesten rulen echt! :D

Nice weer een zwikkie TA-ers tegen het lijf te lopen, waar anders dan in de progtent natuurlijk. 't Was gezellig mensen! Zelf vond ik Luke's set goed te doen, al ben ik het wel eens met het commentaar dat hij wat meer van z'n eigen producties mag draaien. John Digweed had ik ff wat moeite mee, wel aardig maar geen toppertje voor mij. Matthew Dekay daarentegen was weer super! Hij wist bijna z'n setje in de Panama vorige maand te overtreffen :)
Tussendoor nog ff wat gezien/gehoord van Tiefschwartz (niet mijn ding), de Freestylers (wel grappig voor eventjes maar ik zou er niet te lang kunnen blijven hangen), Erick E (draaide errug lekker maar ietsje te druk daarzo) en David Guetta (mixt zwaar beroerd maar zette wel wat lekkere plaatjes op, tikkie commercieel maar wel uit de categorie 'leuk weer eens een keer te horen'). Closing act was erg cool!

En ik ben nu toch te laat, maarreh alsnog: fijne vakantie daar op Ibiza gozers! :D
New Wave
Bram, je gaat me toch niet vertellen dat je niet weer hoe Jerome er uit ziet?:D Jerome is 1 van de technohelden van nederland. Staat al ruim 6 jaar op Awakenings feesten. Dacht dat jij alles wist, maar dit valt me wel van je tegen hoor knul. :p
moogwai
quote:
Originally posted by basvh
waarom niet????

als je goede pendelbus service laat rijden zullen steeds minder mensen met de auto naar een feest gaan. wat resulteerd in minder drukte en ongelukken.

Budgetredenen???? Maar aan de andere kant ze waren ook niet gratis... dus het blijft wel raar, zeker omdat het niet de eerste keer is dat ze het organiseren :conf:
magrec
SOWWWW dan ook terug hahaha wat een weekend zeg tering :p :p
Naast extrema zaten we ook nog op de kempervennen het weekend (centerparcs voor de duidelijkheid)

maar goed extrema outdoor echt een heel apart feest toch altijd weer. Volgend jaar koop ik wel een e-ticket want die rij voor de normale tickets :eek: :eek: half uur gestaan (met voorkruipen :disbelief ) poffertjes eten, miss barbara in de techno tent was vet....maar te warm dus ff 16 bit lolita kijken (waar die andere lolita mee bezig was :p :p ) en toen op naar de progressive tent (een weg banen door het publiek voor de future funk) pff wat heb ik tot andy jarrod slechte sets gehoord zeg echt niet goed. Geen lijn in de sets echt van die nichtenprogressive (simpele beat en een melodietje) gelukkig maakten 2 helden het feest toch nog goed andy jarrod draaide echt zo strak heerlijke pompende muziek en digweed maakte het helemaal af tering wat een stoomtrein....

Daarna was ik ook helemaal kapot (iets teveel gezopen ook) en wat we daarna allemaal hebben gedaan......om 23:00 vertrokkenn en ruim anderhalfuur later zaten we in een pendelbus naar het parkeerterrein :nervous: :nervous: we hebben aardig wat KM gelopen en van sommige mensen vraag ik me echt af of ze nog ooit hun auto zouden vinden :p

Leuk feestje superveel bekenden, mensen die ik al 4 jaar niet meer had gezien weer gesproken echt zo leuk ;)

Muzikaal gezien niet helemaal top (op miss B, jarrod en digweed na) maar wel supertof :)

(iemand die gozer op het strand zien liggen met dat infuus...zag er niet best uit...)
magrec
Digweed is trouwens echt een held, zo stoïcijns plaatjes draaien..die hele tent staat op zijn kop en hij blijft maar serieus kijken :p Wat voor remix draaide hij van roman fluge- gehts noch?
Ik haat dat nummer maar deze remix was wel ok.
basvh
Alle het negatieve wat ik ooit over partyflock gezegd heb neem ik terug. Na het plaatsen van een berichtje aldaar dat ik me telf op extrema kwijt ben geraakt heeft iemand gereageerd die een dezelfde soort telefoon afgegeven heeft bij gevonden voorwerpen van lockerbox. De beschrijving waar ze hem heeft gevonden klopt ook helemaal waar ik hem kwijt ben geraakt. Met beetje geluk krijg ik me telefoon terug. Hulde voor deze dame die de telefoon heeft afgegeven
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Marc.....S
Nou Onno ik kan je vertellen dat het zwaar loos ging daar. Af en toe was het een beetje teveel handje schudden, maarja dat maakt het wel extra leuk. Zat er lekker in iig, toch wel fijn om te horen dat er mensen naar trance vragen, dus heb dat aan het einde ook wel een beetje gedaan. Het was lekker vol daaro voor die bus. Publiek heeft zich vermaakt en ik al helemaal.

Sounds perfect!

quote:
Originally posted by Creamfields23

Ik heb toenstraks weer effe wat gererund en wat tunes uitgeknipt.
Dus mocht iemand de nood voelen om wat te ID'en graag :wtf:

Kosmas Epsilon Dit nummer is zo vet, yummie!!

Kosmas 2

Thanks man! die Kosmas tunes klinken super! :crazy: heb je ze ook helemaal ipv zo'n sample? :D :cool: :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by magrec
Digweed is trouwens echt een held, zo stoïcijns plaatjes draaien..die hele tent staat op zijn kop en hij blijft maar serieus kijken :p Wat voor remix draaide hij van roman fluge- gehts noch?
Ik haat dat nummer maar deze remix was wel ok.

Volgens mij was dat de Steve Angello vs Whos vs Who Mix. Gehts noch blijft een irritante schijt melodie hebben, slechtste plaat uit Digweed's set...
Asperge
quote:
Originally posted by basvh
Alle het negatieve wat ik ooit over partyflock gezegd heb neem ik terug. Na het plaatsen van een berichtje aldaar dat ik me telf op extrema kwijt ben geraakt heeft iemand gereageerd die een dezelfde soort telefoon afgegeven heeft bij gevonden voorwerpen van lockerbox. De beschrijving waar ze hem heeft gevonden klopt ook helemaal waar ik hem kwijt ben geraakt. Met beetje geluk krijg ik me telefoon terug. Hulde voor deze dame die de telefoon heeft afgegeven

Sow dat is idd erg netjes, ff afw88 dan maar:)
franzelare
ik heb me zeker vermaakt met dank aan tim81!

ik had vooraf nergens waar ik echt heen wilde en dat beviel goed! we hebben gewoon overal wat rond gehangen en overal (vooral van het weer) genoten!

Roger
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Volgens mij was dat de Steve Angello vs Whos vs Who Mix. Gehts noch blijft een irritante schijt melodie hebben, slechtste plaat uit Digweed's set...

slechtste plaat van de dag!
dj_spare
quote:
Originally posted by Roger
slechtste plaat van de dag!

nee, dat was toch echt die remix van Drop It Like It's hot die in de foodvillage gedraait werd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 
Privacy Statement