return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 8)
View this Thread in Original format
Edwin B
Toch wel een van de betere festivals (misschien wel t beste) dus ik ben present!!! Hopelijk blijft het idd de hele dag droog :whip:
Edwin B
De mysteryact zijn trouwens de freestylers :(
SaBi
Het enige festival waar ik dit jaar echt bij moet zijn . Vorig jaar was de progresive area echt helemaal top . Eerlijk gezegd weet ik dit jaar niet zo goed te kiezen tussen de main en deep . En ik heb eigenlijk een hekel aan dat heen en weer geloop . De main is meestal niet overdekt , en zo'n tent is toch vaak wat knusser . Zeker tijdens zo'n bui als vorig jaar :D ;) .
Disney
quote:
Originally posted by SaBi
Het enige festival waar ik dit jaar echt bij moet zijn . Vorig jaar was de progresive area echt helemaal top . Eerlijk gezegd weet ik dit jaar niet zo goed te kiezen tussen de main en deep . En ik heb eigenlijk een hekel aan dat heen en weer geloop . De main is meestal niet overdekt , en zo'n tent is toch vaak wat knusser . Zeker tijdens zo'n bui als vorig jaar :D ;) .

Tent is misschien wel knus, maar als het zonnetje schijnt heb ik echt geen zin om overdekt te staan...
Roger
dit gaat vet worden! met een weertje zoals vandaag :)
tango
quote:
Originally posted by Roger
dit gaat vet worden! met een weertje zoals vandaag :)

Ehmmm...Ik weet niet of het zo'n verschil is tussen het weer in den bosch en oss, maar hier is het ronduit kut! Zwaar bewolkt, harde wind, regen. Anti festival weer dus!

En als het sarcastisch was bedoeld: F-U!
Disney
quote:
Originally posted by tango
Ehmmm...Ik weet niet of het zo'n verschil is tussen het weer in den bosch en oss, maar hier is het ronduit kut! Zwaar bewolkt, harde wind, regen. Anti festival weer dus!

En als het sarcastisch was bedoeld: F-U!

En nog ing koud ook!!!

...

In Eindhoven dan tenminste :p
tango
quote:
Originally posted by Disney
En nog ing koud ook!!!

...

In Eindhoven dan tenminste :p

Ik ben nog niet buitengeweest dus dat zou best is kunnen :toothless
Roger
ik heb hier de hele tijd zon eigelijk, wel met wolken oke maar dat is juist wel relaxed

als je een strak blauwe lucht hebt dan is het echt niet uit te houden joh
SnuggLe
quote:
ik heb hier de hele tijd zon eigelijk, wel met wolken oke maar dat is juist wel relaxed

als je een strak blauwe lucht hebt dan is het echt niet uit te houden joh

Of je hebt paddestoelen op, of je bent neit bij je hoofd, of je bent op te weinig festivals geweest :toothless

Roger
quote:
Originally posted by SnuggLe
Of je hebt paddestoelen op, of je bent neit bij je hoofd, of je bent op te weinig festivals geweest :toothless

wat the fok heeft het er nou mee te maken of ik niet veel naar festivals ben gegaan:conf: festivals zijn niet de enige keren dan ik ooit buiten kom weet je:rolleyes:

maar de hele dag zo'n brandende zon op je vind ik niet fijn... af en toe een wolkje ervoor is wel lekker op zn tijd
SnuggLe
quote:
wat the fok heeft het er nou mee te maken of ik niet veel naar festivals ben gegaan:conf: festivals zijn niet de enige keren dan ik ooit buiten kom weet je:rolleyes:

maar de hele dag zo'n brandende zon op je vind ik niet fijn... af en toe een wolkje ervoor is wel lekker op zn tijd

Zie je de :toothless en proef je het cynische?
Zo nee: nog een keer kijken en niet zo snel op je pikkie getrapt zijn ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement