|
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Er is altijd zoveel te zien... Met mooi weer ga ik toch altijd voor de open podia, bij de main is het vrijwel altijd gezellig! Ik trek mijn wandelschoenen aan, want ben van plan om veel te zien. Petter, Ozgur Can, Kosmas Epsilon, Tiefschwarz, Luke Chable, Danny Howells, John Digweed, Matthew Dekay en David Guetta kunnen wel op een bezoekje rekenen. Daarnaast natuurlijk ook even (maar niet te lang!) een kijkje nemen bij de Techno, Techhouse en Future Funk |
|
|
| Roos22 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Er is altijd zoveel te zien... Met mooi weer ga ik toch altijd voor de open podia, bij de main is het vrijwel altijd gezellig! Ik trek mijn wandelschoenen aan, want ben van plan om veel te zien. Petter, Ozgur Can, Kosmas Epsilon, Tiefschwarz, Luke Chable, Danny Howells, John Digweed, Matthew Dekay en David Guetta kunnen wel op een bezoekje rekenen. Daarnaast natuurlijk ook even (maar niet te lang!) een kijkje nemen bij de Techno, Techhouse en Future Funk |
denk dat ik achter jou aan loop LOL :D |
|
|
| magrec |
| hawtin en digweed zijn mijn mustsees |
|
|
| Bouma-Bros |
| In ieder geval Digweed. De rest maakt me niet zoveel uit.... Gezien het mooie weer denk ik toch vooral Mainstage (16 Bit Lolitas Live, Tiefschwarz, stukje Danny Howells) en de Future Funk lijkt me ook relaxed. :toocool: |
|
|
| moogwai |
Ik hoord vandaag op radio 3 dat het al uitverkocht is.
Ik ga in ieder geval voor Ozgur Can, Kosmas Epsilon, Luke Chable & Matthew Dekay. De rest zie ik nog wel :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
hawtin en digweed zijn mijn mustsees |
I couldnt agree more, en BasD denk ik ook :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
I couldnt agree more, en BasD denk ik ook :) |
Neuh, alleen Hawtin. |
|
|
| Original |
Digweed zeker! :D
voor de rest zie ik wel, staan genoeg leuke namen denk ik zo.:toocool: |
|
|
| SnuggLe |
Nu is het dus uitverkocht, had mijn overgebleven kaartje voor veel meer dan die 40 euro kunnen verpatsen eigenlijk :D Maarja, ik ben de kwaadste niet!
Oh, en Onno: Ik krijg BIER van je op Extrema ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Tim81
Er is altijd zoveel te zien...hele rits dj's en stages................. |
Wil je zoveel gaan zien en horen?! :eyes: :D
| quote: | Originally posted by Roos22
denk dat ik achter jou aan loop LOL :D |
Ren bedoel je! :p
Oh, en Onno: Ik krijg BIER van je op Extrema ;) |
Een kleintje dan ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Een kleintje dan ;) |
:whip:
Damn, had mijn kaartjes wel voor 70 euro aan die Canadezen (zie andere thread) kunnen verkopen. Bas, dan had jij gewoon een nieuwe moeten kopen van dat geld :clown: |
|
|
| basd |
:whip:
Damn, had mijn kaartjes wel voor 70 euro aan die Canadezen (zie andere thread) kunnen verkopen. Bas, dan had jij gewoon een nieuwe moeten kopen van dat geld :clown: |
Zag het net ja.. Jammer :) |
|
|
|
|