return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 26)
View this Thread in Original format
Tim81
quote:
Originally posted by SnuggLe

Ik zag je nog (links bij Digweed, redelijk in het midden?) en riep en zwaaide nog, maar je zag niets. Was blijkbaar iets te ver weg en iets te druk :) Wij stonden met zijn allen helemaal rechts.

Klopt! Maar Digweed was ook zo lekker bezig dat ik niks doorhad... Heb ook verder niet echt gezocht! Vast en zeker tot vanavond!

Ik hoorde nog een mooie woordenwisseling tussen twee bezoekers:
Mr. X: "Hey man, John Digweed komt toch zo draaien?"
Mr. Y: "Nee man, ik heb geen spul om een joint te draaien!"
Ik: :haha: :stongue:
Creamfields23
Hey mensen ben blij dat ondanks de drukte men zich goed heeft vermaakt. Ik kan me Extrema wel erger herrineren :p

Ik heb gisteren best vaak en lang in de auto gezeten met 3FM aan natuurlijk.
3FM heeft de ganze dag wat snippets laten horen. Man was dit gaaf :tongue2

Ik heb toenstraks weer effe wat gererund en wat tunes uitgeknipt.
Dus mocht iemand de nood voelen om wat te ID'en graag :wtf:

Erick E - klassieker remix

Kosmas Epsilon Dit nummer is zo vet, yummie!!

Kosmas 2

Sneak
basvh
quote:
Originally posted by GrooveCollect.
cycloops samplertje

kheb 'm hier ook thuis staan. leuk voor instant loopen om bij breaks te verlengen/veranderen of om platen die moeilijk uit te mixen zijn omdat ze snel afbreken, nog even te verlengen.

heb dat ding toch al bij wat verschillende dj's zien staan.
GrooveCollect.
Renske heb ik dus wel 10 keer gesproken deze dag.
Ook in de Panama trouwens.

Gek is dat dat je soms dezelfde persoon heel vaak tegenkom op zo'n dag,
terwijl je anderen weer helemaal misloop, die wel dezlfde dj's als jou gehoord hebben.
SnuggLe
quote:
Renske heb ik dus wel 10 keer gesproken deze dag.
Ook in de Panama trouwens.

Gek is dat dat je soms dezelfde persoon heel vaak tegenkom op zo'n dag,
terwijl je anderen weer helemaal misloop, die wel dezlfde dj's als jou gehoord hebben.

Dat is wel komisch ja :D
Wordt ook altijd op feesten door 10 wildvreemden aangesproken die me 'kennen' van Clubcharts of weet ik veel welke foto ze me van herkennen. Altijd stug ja zeggen :D

Oh, die Erick-E classic is van Pancake - Dont turn your back on me.
In ieder geval die trommels.
GrooveCollect.
quote:
Originally posted by basvh
heb dat ding toch al bij wat verschillende dj's zien staan.

klopt, aardig wat mensen experimenteren hier al een paar jaar mee.
Ik heb hem zelf ook al eens meegenomen tijdens live draaien.
Moet wel zeggen dat het ding niet altijd fijn werkt. Bij kwalitatief wat mindere mixers is het mij nog niet gelukt om er goed geluid uit te krijgen. Je sluit hem namelijk aan op je koptelefoon aansluiting en aangezien die altijd voluit staat bij slechte mixers, omdat je anders niet boven je monitor geluid uit kom, komt het geluid overstuurd binnen in die cycloops en klinkt het voor geen meter.
GrooveCollect.
quote:
Dat is wel komisch ja :D
Wordt ook altijd op feesten door 10 wildvreemden aangesproken die me 'kennen' van Clubcharts of weet ik veel welke foto ze me van herkennen.

Heb ik altijd door me tatoo van me logo (2 handafdrukjes op bovenarm).
Gister ook weer 8 mensen die me aanspreken: Hé ben jij Jerry van Groove Collection ? Ik lees (of schrijf) altijd op je board. :cool:
SnuggLe
quote:
Heb ik altijd door me tatoo van me logo (2 handafdrukjes op bovenarm).
Gister ook weer 8 mensen die me aanspreken: Hé ben jij Jerry van Groove Collection ? Ik lees (of schrijf) altijd op je board. :cool:

Jij telt ze zelfs :toothless

Nah, laten we het erop houden dat de joints lekker waren.
En High_NRG, koop zelf eens wat! :p Met je accountancystudie maak je genoeg bucks later!
basd
quote:

Jerome (dacht ik).. erg lekker technosetje!

Dat is die gast die voor Misstress Barbara inviel omdat ze te laat was.. Gideon heet ie las ik.

Draaide wel lekker ja, haalde het alleen niet bij Jerome.
moogwai
Leuk feestje :) Perfect weer buiten en in de progressive tent was het ook goed uit te houden. Goede sfeer ook, je kon duidelijk zien dat iedereen het naar zijn zin had. Het was erg gezellig met de vele TA's. Leuk om Original en de Ossenaren (Tango, Disney & Hitman) eens ontmoet te hebben

In het begin de laatste 2 platen van Derek Howell nog meegepikt, waarvan er ééntje echt hopeloos oversloeg... erg jammer :(, want het was een erg vette plaat (Peter Martin - Simply Blue). Daarna was Ozgur aan de beurt, die een goede set draaide. Alleen blijf ik een trance man :D en dan draaide hij wel iets te housy deze keer.

Daarna draaide Kosmas Epsilon, waarvan ik meer had verwacht.
Zijn set was mij te housy. Hij produceert zelf erg sterke tracks. Van die lekkere dromerige platen met diepe bassen :cool: Maar volgens mij heb ik geen enkele eigen productie gehoord of spul van collega grieken zoals Nikola Gala of Dousk. Jammer :(

Hetzelfde geldt ook voor Chable, die ook erg goede platen maakt, maar ze niet draait. Een Matthew Dekay onderscheidt zich juist door veel eigen spul te draaien. Matthew was voor mij samen met Digweed toch het hoogtepunt van de dag. Ik vond Digweed in het begin niet zoveel aan, maar na 1 uur ofzo ging het toch de goede kant op :p

En over de organisatie, op het terrein was het perfect! Maar volgens mij heb je altijd problemen als je ergens midden de rimboe een groot feest organiseerd. Ik kan ook wel begrijpen dat een organisatie geen tientallen pendelbussen laat rijden. Ik vertrok rond 23.15 van het terrein en kon gelukkig de !enigste pendelbus die op dat moment naar het station ging nog halen. Godsdank dat er niet zoveel mensen naar het station moesten, anders had ik de laatste trein niet meer gehaald. Ik hoorde dat een andere pendelbus een ongeluk had gehad. Een paar bekenden uit Tilburg hadden maar een taxi gepakt en waren uiteindelijk ruim een half uur later thuis als mij omdat er ook nog een flinke file stond. Dus chaotisch was het zeker

basvh
quote:
Originally posted by moogwai

Ik kan ook wel begrijpen dat een organisatie geen tientallen pendelbussen laat rijden.

waarom niet????

als je goede pendelbus service laat rijden zullen steeds minder mensen met de auto naar een feest gaan. wat resulteerd in minder drukte en ongelukken.

Feesten zoals TIC, Mysteryland, Impulz Outdoor, Innercity, Dance Valley kunnen de laatste jaren gewoon goede pendelbus service inzetten. Waarom hier dan niet?
New Wave
quote:
Originally posted by basvh
waarom niet????

als je goede pendelbus service laat rijden zullen steeds minder mensen met de auto naar een feest gaan. wat resulteerd in minder drukte en ongelukken.

Feesten zoals TIC, Mysteryland, Impulz Outdoor, Innercity, Dance Valley kunnen de laatste jaren gewoon goede pendelbus service inzetten. Waarom hier dan niet?

Inderdaad, op awakenings waren er ook gigantisch veel bussen. is wel klein stukje kleiner maar het liep wel soepel. 4 is wel erg weinig!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 
Privacy Statement