|
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Weersvoorspelling wordt IETS minder.... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Weersvoorspelling wordt IETS minder.... |
As usual....
vetrouw nooit op weersverwachtingen van een week van te voren....Daarnaast het kan nooit langer dan een week goed weer zijn in Nederland.. |
|
|
| moogwai |
| Tussen de 20 en 25 graden is wel ideaal. Bij 25+ lig ik liever op het strand :D Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het droog blijft. |
|
|
| SnuggLe |
Timetable is bekend, vanaf 15:00 uur rennen en vliegen (waar ik een hekel aan heb). Het wordt:
Hawtin
Remy of Acquaviva
Howells
Digweed
Daarvoor zien we allemaal wel. Tis weer jammer dat Progressive en techno/techhouse zo ver uit elkaar zijn. En de main is het verst van de progressive, dus even van Howells naar Digweed zit er niet in... |
|
|
| basd |
Timetable is bekend, vanaf 15:00 uur rennen en vliegen (waar ik een hekel aan heb). Het wordt:
Hawtin
Remy of Acquaviva
Howells
Digweed
Daarvoor zien we allemaal wel. Tis weer jammer dat Progressive en techno/techhouse zo ver uit elkaar zijn. En de main is het verst van de progressive, dus even van Howells naar Digweed zit er niet in... |
Waar kan ik die vinden zonder die enorme flash-site van Extrema zelf te moeten laden?
Post em anders effe, ben wel benieuwd.. |
|
|
| basd |
Dank! Twee uur Hawtin is niet gek! Daarvoor Misstress Barbara, daarna Acquaviva, kan ik daarna mooi naar Digweed want dan is er verder niet veel meer te zien voor mij.
Mooi dicht bij de uitgang ook :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Dank! Twee uur Hawtin is niet gek! Daarvoor Misstress Barbara, daarna Acquaviva, kan ik daarna mooi naar Digweed want dan is er verder niet veel meer te zien voor mij.
Mooi dicht bij de uitgang ook :) |
What you said :D
Voor Hawtin boeit niet veel me, maar ik mis wel weer leuke dingen. Bv Funk D'Void en Josh Wink, maar ook Howells.
Dat is altijd het kutte van festivals. Als je het zo bekijkt kom ik maar voor 3 man: Hawtin, Acquaviva en Digweed. Ach ja, niet heel erg :-) |
|
|
| Phortje |
15:00 - 17:00 Richie Hawtin
17:00 - 18:15 Remy (tussendoor ook ff wat eten)
18:30 - 20:00 Danny Howells (niet te laat zijn :P)
20:00 - 21:00 John Digweed
21:00 - 23:00 Matthew Dekay
Daarvoor nog even zien, ik had nog wel ff naar Petter gewild, maar dan ben ik dr nog niet :p |
|
|
| SnuggLe |
, Partyscene doet nu een LIVE verslag van Extrema, en dus de hele dag daar foto's / reports. Heb ik EIGENLJIK geen trek in, omdat je dan moet "presteren" tijdens het feest. Heb mijn kaarten ook al verkocht, dus moet nu wel. Hmm... niet fijn. Dacht lekker de cam thuis te laten en de dag erna relaxed een report te schrijven. Maarja, dat gaat hem weer niet worden zo te zien. Niet heel fijn.
Bas, mail me even op mijn werkmail, wil je? |
|
|
| basd |
, Partyscene doet nu een LIVE verslag van Extrema, en dus de hele dag daar foto's / reports. Heb ik EIGENLJIK geen trek in, omdat je dan moet "presteren" tijdens het feest. Heb mijn kaarten ook al verkocht, dus moet nu wel. Hmm... niet fijn. Dacht lekker de cam thuis te laten en de dag erna relaxed een report te schrijven. Maarja, dat gaat hem weer niet worden zo te zien. |
Dat doen ze toch elk jaar? Of ben ik in de war?
Wel jammer trouwens. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Dat doen ze toch elk jaar? Of ben ik in de war?
Wel jammer trouwens. |
Nee niet altijd. Heb het vorig jaar eens op FFWD gedaan.
Zeker jammer, had liever de hele dag zelf gefeest. Maar afzeggen is nu geen optie meer...dus dan maar even kort wat foto's schieten voor hen. Dan maar wat eerder richting Aquabest, snel wat schrijven, en party :) Voordeel is wel dat ik nu ook backstage kan, en daardoor zeker wat betere foto's kan schieten. |
|
|
|
|