return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 21)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by basd
Behalve als je afhankelijk bent van het OV :(

Den Bosch-Best is maar 19min met de trein en dan pendelbus. maar dat zal ook niet lang duren.

Begin er nu wel zin in te krijgen, top weertje!
tango
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tango (?)

Ben erbij Bram :) Maar echt klote van digweed en howells, die 2 wilde ik eigenlijk allebei zien. Denk dat ik ook maar op de main af ga sluiten bij Guetta. Voor de rest zal het wel beetje pendelen zijn tussen future funk en prog area....

Ben dinsdag naar aquabest geweest en heb het festival terrein even kunnen bekijken vanuit de strandtent aan de overkant. Er stonden al een aantal tenten. Future funk stond weer relaxed in het water en de mainstage tegen het water aan. De techno tent was erg groot in vergelijking met de prog tent als ik het me goed herriner..

Tot morgen!
basd
quote:
Originally posted by tango
De techno tent was erg groot in vergelijking met de prog tent als ik het me goed herriner..

Was vorig jaar ook zo, in de techno had je echt alle ruimte.. Heerlijk!
magrec
Ik meende dat ik had gelezen dat ze progressive tent wel groter wilden maken dit jaar.
basd
quote:
Originally posted by magrec
Ik meende dat ik had gelezen dat ze progressive tent wel groter wilden maken dit jaar.

Verwachten ze nog hardere regen dan?
dj_spare
btw zijn er kluisjes aanwezig? denk t wel he, dan kan ik mijn hele reserve kloffie meenemen :)
Tim81
Op de plattegrond op de website van Extrema Outdoor zie ik dat er inderdaad kluisjes aanwezig zijn!
franzelare
locker zijn er zeker wel!
Tim81
Franzelare laat je nog even weten of je mijn kaartje overneemt, dan kunnen we wat afspreken... Glaniskanis heeft namelijk ook interesse en via Marktplaats wordt er inmiddels al 65 euro geboden!
franzelare
jep, heb interesse, pb je zo

neem wel aan dat hij echt is he ;)

SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Franzelare laat je nog even weten of je mijn kaartje overneemt, dan kunnen we wat afspreken... Glaniskanis heeft namelijk ook interesse en via Marktplaats wordt er inmiddels al 65 euro geboden!

Kom ik aan met mijn 40 euro waarvoor ik ze verkocht heb...
Tim81
Aan 'bekenden' hoef ik er ook geen winst op te maken...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 
Privacy Statement