|
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Sorry, maar dan snap je wat mij betreft het Extrema-gevoel toch niet helemaal. Ferry draait goed, maar hoort totáál niet thuis op extrema. |
!eenschhh! Ferry past er totaal niet tussen! Ga dan maar lekker zaterdag GRATIS naar het strand aan de Maas (ja Rdam ja) om Ferry te zien!
Hooi, oi en tabee |
|
|
| tijs08 |
Ben het zeker eens met bovenstaande posts dat Ferry niet thuis hoort op extrema... maar moet toch even de boel ontkrachtne... in 2003 stond Ferry gewoon op de line-up...
Er is afgelopen jaren veel veranderd in trance-land en zeker bij extrema... tegenwoordig zou Fery dus zeker niet meer op het festival passen. Blij toe! Want er zijn maar weinig festivals waar zoveel verschillende stijlen aan bod komen die eigenlijk op alle andere festivals in de minderheid zijn... extrema ing rules! :o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
extrema ing rules! :o |
I second that. :)
Maar ik heb een raar voorgevoel,ik heb een flauw vermoeden dat er morgen iets met de gastenlijst bij Partyscene niet helemaal klopt. Heb een raar onderbuikgevoel. Maarja, we zullen het mrogen zien :) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
I second that. :)
Maar ik heb een raar voorgevoel,ik heb een flauw vermoeden dat er morgen iets met de gastenlijst bij Partyscene niet helemaal klopt. Heb een raar onderbuikgevoel. Maarja, we zullen het mrogen zien :) |
hoop dat je er gewoon op staat!
vorig jaar zou ik er op staan maar stond er niet op.... gelukkig herkende de meid achter de balie me van flock en mocht ik toch doorlopen :D |
|
|
| franzelare |
| oh en als er nog iemand een kaartje heeft! |
|
|
| SaBi |
| quote: | Originally posted by franzelare
oh en als er nog iemand een kaartje heeft! |
misschien hier ? |
|
|
| basvh |
| Hoe laat begint dit feestje en hoe laat eindigt het? |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by basd
Of hier? |
nog een paar kaartjes stinkt!
vooral met al die false zelf dedrukte kaarten van de laatste tijd
als het flokkers zijn dan koop ik wel want dan weet ik waar zo wonen als het kaartje fals blijkt te zijn :disbelief
maar marktplaats of iemand die een hoop kaarten heeft.... dat stinkt! |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by basvh
Hoe laat begint dit feestje en hoe laat eindigt het? |
10.00 tot 23.00 |
|
|
| basvh |
| Ok thenks, geen idee wat ik moet verwachten. zal voor mij denk vooral tech-house/techno worden en afsluiter main want dat hoort bij een festival! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by basvh
Ok thenks, geen idee wat ik moet verwachten. zal voor mij denk vooral tech-house/techno worden en afsluiter main want dat hoort bij een festival! |
Behalve als je afhankelijk bent van het OV :(
Maar goed, dat mag de pret niet drukken.. Ga me evengoed prima vermaken denk ik. Zal je vast nog wel tegen komen in de techno / tech-house, Bas. Daar ben ik ook voornamelijk te vinden. Misschien alleen op het einde even naar Digweed om de rest van TA even te begroeten.
Zinzinzin! |
|
|
|
|