return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 23)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ga je zo al met je slaapzakje voor de ingang liggen? :D

goed plan inderdaad, kom je hem morgen vroeg gelijk tegen bij de kassa ;) :p
franzelare
tot morgen allemaal!
Roger
zoo wat heb ik hier een enorme zin in zeg!:D
dj_spare
t begint te kriebelen hier :D :D
Tim81
Ready for take off! Over een half uurtje stappen we in de auto richting Best... Het weer ziet er goed uit en de voorspellingen zijn perfect, daarnaast natuurlijk een uitverkocht feestje met veel goede muziek en een ongekende sfeer! Kortom ik heb er zin in!!!!!!!!! :toocool:
Phortje
Ben d'r vandoor! Tot straks! :D
tijs08
Was weer een super feestje! Heerlijk weer, fijne muziek en erg goed publiek zoals gewoonlijk op Extrema feesten!!!
Dagje is ook gemaakt door gezelschap van aantal TA's, was super gasten! (alleen Tim niet gezien?!) Verder lekker staan knallen met Original op Digweed! :eyespop:

Digweed had aantal onwijze knallers in zijn set, in tijden niet zulke climaxen gehoord in een nummer! Verdere minpuntjes: alweer viel Chable tegen, Bram, ;) !Brothers & Sisters! en het was overall gewoon te druk op het terrein...

Nu off to Ibizaaaaah :happy2:
Phortje
Het was vet! :crazy:
Morgen meer :p
Tim81
Ook ik ben weer veilig thuis...

OH WHAT A DAY!!!!

Extrema rocks: prachtig weer, lekker sfeertje en goede muziek! 's Middags was het te warm in de tenten, dus heb ik me lekker vermaakt bij o.a. Tiefschwarz en Acquaviva. Vervolgens zette Digweed inderdaad de tent op z'n kop (MEESTERLIJK! We twijfelden heel erg om door te rijden naar Panama, maar helaas moest een van onze passagiers echt naar huis)! Ook Dekay gooide er nog een paar knallers tegenaan. Guetta was een waardig afsluiter op de main, met een aardige closing act.

Na 's morgens mijn kaartje aan Franzelare te hebben verkocht (leuk feestje gehad man?!) alleen Sido tegen gekomen in de Progressive-tent..... vaag!

Binnenkort meer (en wat foto's)...
Divine9
Coole dag. Achtereenvolgens gezien...

- Kosmas Epsilon
- Tiefschwarz
- Luke Chable
- Andy Jarrod
- John Digweed
- Thomson / Caz ;p
- David Guetta

Toppers voor mij waren Andy Jarrod en John Digweed. Jammer dat digweed eigenlijk geen interactie heeft met het publiek, maar aan de andere kant een uitdaging om zoveel mogelijk kapriolen uit te halen om zijn aandacht te krijgen. ;p David Guetta was waardeloze, slecht gemixde commerciele troep en daarom zijn we maar net iets na half 11 voldaan vertrokken.

HiGH_NrG
Prima vermaakt gister daar onder de rivieren. Werd lekker gedraaid. Af en toe een beetje te warm en te druk natuurlijk. Maar prima te doen... :)
Phortje
Nougoed het was dus vet :o
Stukkie Ozgur meegepakt, daarna door richting de technotent voor de held Richie Hawtin, om tot de ontdekking te komen dat 't daar te warm was :o
In de progtent was 't aangenamer, dus war ik daar Luke Chable maar gaan checken. Hij draaide wel leuke plaatjes, maar 't mixen wilde niet echt lukken, ik heb iig 2 grove fouten van 'm gehoord en de mixjes die wel min of meer ok waren, waren gewoon te saai (te lange stukken alleen intro/outro beats). Daarna even gaan eten en door naar Danny Howells op de main, die een topset neerzette. Erg leuk gedaan ook met die saxofoon en gitaar erbij :) Alleen die "MC" had wel wat vaker haar mond mogen houden :p
Na Howells nog mooi een stukkie Digweed mee kunnen pakken, die zo te horen een fantastische set draaide. Erg jammer dat ik tussen die twee moest kiezen, ik had ze graag allebei gezien :) Na Digweed was de beurt aan Matthew Dekay die naar mijn mening de beste set van de hele dag neerzette.

Next stop: ROCKIT :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 
Privacy Statement