|
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
Muziek: mwah wel leuk, nergens een omfg vet moment gehad.
Organisatie: Slecht :nervous:
Vrouwen: :eyes:
Sfeer: Top
Grootste minpunt:
Telefoon verloren :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Verder een gekke pendelbus chauffeur die met 80 man in de bus niet eens het dakraam wilde open doen terwijl het binnen rond de 40-45 graden was. Jah dan maar nooduitgang en lopen. |
|
|
| Marc.....S |
Heej, hier voor de mensen die Digweed boven mij verkozen. :D M'n tracklist op Extrema outdoor.
Special thanxx to Robin.
Marc-S @ Extrema outdoor tracklist.
1 Solar Factor - Global Getaways
2 Tweak - Spektrum
3 Ozgur Can - Changed
4 Matthew Dekay vs. Proluctors - The deep show
5 Rio Addicts - Crossroads
6 Alucard - Lighthouse
7 Perry O'Neil - Arise
8 Kosmas Epsilon - Innoncent Thoughts
9 3 Colours - Blueish grey day
10 Harry Lemon - Tiga
11 D-Fuse Living the dream (Matthew Dekay mix)
12 Eye Wall - Bad Deal (DJ Remy & Roland Klinkenberg remix)
13 Klinkenberg vs. Holden - Bounce @ Nothing
14 Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub tech mix)
15 Lolo - Why
16 Hidden Logic presents Luminary - Wasting (Andy Moor remix)
17 Alfa - Moonshimmer
18 ID |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Marc.....S
Heej, hier voor de mensen die Digweed boven mij verkozen. :D M'n tracklist op Extrema outdoor.
Special thanxx to Robin.
Marc-S @ Extrema outdoor tracklist.
|
Zeg... welke stage heb je gedraaid dan? Want ik zie jou zo niet staan op de timetable... |
|
|
| Partyhardy! |
Relaxte feestje :cool: Super gelachen met alle TA's! vanavond weer! :toocool:
Ozgur Can draaide heerlijk! Wederom For Sale - Buy Now, doet het altijd goed :crazy: en veel vette platen!
Toen naar de mainstage gegaaan voor de 16 bit lolita's, draaide beter dan wat ik van ze gewend ben, goede platen, ik vond Jennifer Horn behoorlijk tegen vallen, ze zong te veel mee door vette melodielijnen :(
Even de techno tent ingelopen voor Richie Hawtin, lomp warm daarbinnen, phoe niet meer normaal! :eyes:
Vervolgens Chable gehoord, hij draaide nog Freeform Five - Electromagnetic (Tiefschwarz Dub) vette plaat, verder viel hij inderdaad weer tegen, hij moet eens wat meer van zijn eigen werk gaan draaien, dat maakt een dj ook uniek, snap hem totaal niet...
Toen de Freestylers, lekkere breaks maar niet heel bijzonder verder.
Laatste stuk van Andy Jarrod meegepikt en hij draaide echt super! vele malen beter dan ik verwacht had! Zijn ena laatste plaat was echt een knaller! :eyespop:
De master van de dag was John Digweed, super veel dikke platen! :tongue3 Maakt me niets uit dat hij geen interactie heeft met het publiek, hij zit gewoon helemaal in zijn set, dat is het mooie! :)
Tot slot Matthew Dekay die ik in het begin was trancy vond draaien, hij draaide nog Sucker DJ's - Lotta Lovin (Paradise Soul Remix) (thanks to Sido voor id-en :p) maar gaande weg zijn set kwamen een aantal zeer vette platen voorbij, veel nieuwe dingen weer van zijn hand
Zijn afluit plaat en toegift waren 2 super knallers! en dus mooie afsluiting van de 10e editie :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Zeg... welke stage heb je gedraaid dan? Want ik zie jou zo niet staan op de timetable... |
Op de Solar promo bus bij de mainstage :) hoe reageerde het publiek Marc? :cool: |
|
|
| SnuggLe |
Zo, ben ook weer bij kennis. Even een KORT verslagje van de dag:
Rond half 10 uit Den Haag vertrokken en na een DIKKE breaktest rond Utrecht (gelukkig had je ook links een soort vlugstrook) en een Queen-cd later (lekker meezingen!) om 11 uur in Best. Bandjes goed geregeld en terrein gaan checken.
Derek Howell gezien, ziet er uit als een behoorlijke n3rd! Was geen hond in die tent, waarvan we eerst dachten dat het de electro was (tenten waren omgewisseld, meer mensen hadden er last van :clown: :disbelief ).
Jerome, een stuk van Miss Barbara en Hawtin gehoord, maar het was ONTZETTEND druk en vooral warm. Wel super gezellig BasD weer even te zien te spreken! Tussendoor nog wat fototjes gemaakt voor Partyscene, maar mijn best heb ik echt niet gedaan... het was wel best.
Toen effe lekker gezeten, nog tussendoor een stuk van Ozgur Can gezien, onze springende turk, die ook nog even For Sale - Buy Now draaide.
Verder na het eten de hele tijd bij Digweed gestaan, waar het supergoed vertoeven was met de hele TA-clan (too much to mention). In ieder geval top even wat te roken met Original (als je gaat zitten, sta je niet meer op :p) en de meesten weer even te spreken. Was weer super.
Verdere rare dingen:
- Renske die door Luke Chable uit het publiek word gehaald en die 'even met haar wil praten'
- Joints die maar NIET op konden! :conf:
- Het broerTJE van Rob :nervous:
- Op de nek bij Rob, zoals beloofd :eyespop:
- Doorgesnoven sjappies bij de Techhouse :eek:
- Leon die NIET op de foto wilde :wtf:
- Floortje Dessing
- Koelkasten backstage :D:D:D
- Benny Rodriguez die me blijkbaar nog herkende toen ik een fotocamera bij me had (" He Benny, maak eens een foto!" :p)
Mjah, d'r zijn genoeg gekke dingen in ieder geval :D
Heb een topdag gehad!
Oh, heb hele vette foto's van Digweed en nog wat leuke andere :) Komen nog! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik vond Jennifer Horn behoorlijk tegen vallen, ze zong te veel mee door vette melodielijnen :( |
Ik hoorde dat de hele set van Howells vernacheld was door dat gezwets er doorheen....
| quote: | Originally posted by Tim81
Na 's morgens mijn kaartje aan Franzelare te hebben verkocht (leuk feestje gehad man?!) alleen Sido tegen gekomen in de Progressive-tent..... vaag!
|
Ik zag je nog (links bij Digweed, redelijk in het midden?) en riep en zwaaide nog, maar je zag niets. Was blijkbaar iets te ver weg en iets te druk :) Wij stonden met zijn allen helemaal rechts.
| quote: | Originally posted by basvh
Organisatie: Slecht :nervous:
|
Ga toch weg man, alles wat TOP geregeld, wat was er slecht dan?
| quote: |
Verder een gekke pendelbus chauffeur die met 80 man in de bus niet eens het dakraam wilde open doen terwijl het binnen rond de 40-45 graden was. Jah dan maar nooduitgang en lopen. |
Goh wat wil je? Dan gaan er van die mafkezen hun hoofd uit het dakraam doen. Know what happened met die RBC supporter? |
|
|
| basd |
Het was inderdaad gezellig! Na binnenkomst meteen de technotent ingedoken, voor het laatste half uurtje van de liveset van Jerome. Was twee weken geleden samen met 2000 and One erg goed op AWFS, en ook nu klonk het weer erg lekker. Geluid was trouwens ook erg goed verzorgd in de techno, top.
Daarna zou Misstress Barbara komen, had ik ook wel erg naar uitgekeken, maar ze was nogal te laat. In de tussentijd hadden ze een andere DJ neergezet (geen idee wie) die op zich lekker draaide, hard en spacy, maar na een half uurtje had ik dat wel even gezien en ben ik in de progressive de rest maar even op gaan zoeken. Niet mijn feestmuziek, blijkt maar eens weer. Snap persoonlijk de hype om die Ozgur Can niet, was behoorlijk zouteloos.
Kwart voor drie ofzo terug naar de techno, waar Misstress Barbara inmiddels gearriveerd was. Ze was wel erg goed bezig, jammer dat ze zoveel te laat was, anders had ik mooi haar hele set kunnen luisteren want ze liet er niet bepaald gras over groeien.. Spijkerhard maar erg goed dansbaar.
Daarna was het tijd voor de set waar ik echt naar uitgekeken had, die van Richie Hawtin. Had gelukkig een perfecte plek gevonden in de tent, vooraan en in het midden was het namelijk helemaal niet zo druk en warm vond ik het persoonlijk ook niet. Hawtin maakte bijna twee uur lang zijn reputatie echt he-le-maal waar, wat een ongelofelijke topset. Geen enkele plaat die ik ook maar eerder gehoord heb geloof ik, maar wat een geluid! Hard, vaag, zuiver, superstrak allemaal. Absolute hoogtepunt van de dag. Jammer dat die twee uur zo snel voorbij waren, maar dit heeft me wel doen bedenken dat ik erbij MOET zijn wanneer ie weer eens een langere set in de buurt neerzet.
Daarna even wat gaan eten en door naar John Acquaviva. Tenminste, dat was de bedoeling. Had eigenlijk al snel gehoord dat tech-house me net effe te langzaam is om lekker op los te kunnen gaan en bovendien sprak het publiek me daar ook niet echt aan. Veel apen met ontbloot bovenlijf die je knetterwaus aan staan te staren, nee dank je. Daarom maar even lekker buiten gezeten, techno-tent was inmiddels ook TE druk, gelukkig vertelde lange Bas achteraf dat Varela toch niet de moeite waard was :). Daarna maar even een tijdje 'verbreed je horizon' gedaan en in de electro gaan kijken. Daar was Dr. Lektroluv bezig, dat zag ik zelfs :p Dat groene masker en die ouwe telefoon waar ik mee staat te mixen, echt briljant. Het klonk allemaal zefs ook nog wel vrij aardig en het publiek dat er stond had er ook wel zin in.
Zeven uur was het tijd voor Digweed, een van de (weinige) progressive DJs die ik nog wel trek. Het begin van zijn set was ook nog wel hoopvol, lekkere diepe platen, deed me een beetje denken aan de Digweed van een paar jaar geleden, die ik echt super vond. Helaas ging ook hij over op de nieuwere stuff. Ik kon zien dat de rest van hier het behoorlijk goed vond, persoonlijk vind ik het minder :) Maar goed, ik had het in ieder geval weer eens geprobeerd. Dan maar redelijk op tijd naar huis gegaan, had nog een reis van drie uur voor de boeg.
Overall was de set van Hawtin alleen al de aanschaf van het kaartje helemaal waard, maar ik vond het over het algemeen ook net effe te druk. Sfeer was op zich erg goed, vond het aleen dus in de tech-house en later helaas ook in de techno effe wat minder. Maar goed, weer een leuk dagje uit gehad. Ook natuurlijk leuk om weer even wat mensen van hier te zien die ik anders eigenlijk niet tegenkom. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Verdere rare dingen:
- Joints die maar NIET op konden! :conf:
|
Zit niet zo te miepen man... Als we halverwege de joint waren hoefde jij ineens niet meer... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Goh wat wil je? Dan gaan er van die mafkezen hun hoofd uit het dakraam doen. Know what happened met die RBC supporter? |
Nee zo heet en dan een bus vol mensen die al zooi alcohol/drugs en andere zooi op hebben is lekker gezond wil je zeggen. Uiteindelijk deed ie ze wel open maar toen was het al zo heet. Er werden daar echt een aantal mensen niet goed!
| quote: | Ga toch weg man, alles wat TOP geregeld, wat was er slecht dan?
|
zoveel mensen met de trein en dan fricking 4! pendelbussen hebben rijden. Op het laatste moment bleken er ook bus kaart verkopers rond te lopen maar dat was voor veel mensen niet duidelijk. Mensen gingen in de bus zelf dan pas kaarten kopen waardoor het super lang duurde. Waarom geen mooi bus kaartverkoop hokje met groot KASSA erop en elke paar minuten een bus.
Terugweg was ook ernstig. Zoveel mensen op straat die duwen/bijna voor de bus komen alleen maar omdat ze snel weg willen omdat er weer zo weinig van die pendelbussen rijden. Ik denk dat DV2001 wel heeft laten zien dat dit onderdeel gewoon GOED georganiseerd moet zijn.
Entree was lange rij. Op zich niet zo erg ware het niet dat er zeker 6 rijen waren waar geen foullieermensjes stonden waardoor er een lange rij stond. Midden in de wachtrij stond ook een vervoersbusje. Toch supervaag en komt de doorstroming totaal niet ten goede.
Zn boekje die niet klopt. Sorry maar dat zijn echt toch details die je verwacht dat dat wel goed zit zeker als je 50E betaald.
Met de barren en het eten zat het gelukkig wel goed. Want als brabander is lang aan de bar wachten geen goed idee! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Zit niet zo te miepen man... Als we halverwege de joint waren hoefde jij ineens niet meer... |
Niet zeiken, als ik de wiet koop, mag IK ermee doen wat ik wil :p
Koop zelf wat, voor vanavond ;) |
|
|
| Hitman |
Zoals verwacht weer een topfeest!!!
Bij de Future Funk stage was het goed toeven. Daarna naar Digweed gegaan. Tering dat was vet zeg!!! Toen nog een klein stukje Dekay en daarna naar David Guetta. Die deed het best lekker, maar had voor mij als afsluiter iets meer los mogen gaan (op het laatst nog wel C:\del*.mp3, die doet het bij mij altijd goed)
Bram blijf volgende keer eens gewoon zitten nerd;) |
|
|
|
|