return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 
Extrema Outdoor (10th Anniversary) - 16 juli 2005 - Aquabest (pg. 25)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Oke, heb mijn fototjes online staan:

Richie Hawtin in de TE hete technotent

Jerome (dacht ik).. erg lekker technosetje!

"Oke, so whats on MTV?" :p

Bart van Wissen die wel ERG serieus kijkt :D

Water-stage..goed vertoeven!

Weet niet wie deze dame is (stond in de electrotent), maar het zag er wel lief uit :D

Mick Boskamp en Danny Howells, echte liefde :haha:

Digweed is de man!

Digweed sluit af, en superpinda Dekay neemt het over ;)

Hoe bedoel je, een beetje lang? (2meter 15!)

Ozgur Can die het naar zijn zin heeft...

Digweed: meer cdr dan vinyl...

Acqaviva in de Techhouse...

Food buffet :D

Derrek Howell :nervous:

..sjappies bij de techhouse.. Wat een doorgesnoven zooi daar zeg...

Leuk man, een 70-300mm zoomlens ;)

Check de text op het shirt :D

Niet echt superfoto's, maar ik wilde liever feesten dan wat schieten, so blame me :p
Hitman
quote:
Originally posted by SnuggLe

Hoe bedoel je, een beetje lang? (2meter 15!)

2 meter 11... niet overdrijven Bram;)

en met Anke erbij lijken wij ook nog een halve meter langer
Hitman
quote:
Niet echt superfoto's, maar ik wilde liever feesten dan wat schieten, so blame me :p

Groot gelijk kerel!:D
New Wave
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zit niet zo te miepen man... Als we halverwege de joint waren hoefde jij ineens niet meer...

Tis ook wel een beetje een mietje hoor. :p Wel een grote bek maar het puntje komt nooit op de i :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by New Wave
Tis ook wel een beetje een mietje hoor. :p Wel een grote bek maar het puntje komt nooit op de i :D

:stongue:
Marc.....S
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zeg... welke stage heb je gedraaid dan? Want ik zie jou zo niet staan op de timetable...

SOLAR promo bus :D
Original
Kort samengevat: Top feest, erg gezellig ook met al die Ta's :D
aantal zeer lekkere setjes gehoord, maar digweed was toch wel de man!

Dat live gedoe met zangeressen enzo mogen ze van mij afschaffen want 9 van de 10 keer klinkt het toch voor geen meter.. vond de set van chable nou al niet zo geweldig.

Was het nou een of andere nieuwe mix of edit die dekay van bad draaide?

quote:
Originally posted by tijs08
Verder lekker staan knallen met Original op Digweed! :eyespop:

Digweed had aantal onwijze knallers in zijn set, in tijden niet zulke climaxen gehoord in een nummer!

Hij draaide echt een heel vet setje (o.a. D Rama - Move In My Direction (Redankas Fascination Instrumental Remix) :eyespop: )

quote:
Verdere minpuntjes: alweer viel Chable tegen, Bram, ;) !Brothers & Sisters! en het was overall gewoon te druk op het terrein...

:haha: ... daar hebben we het vaak over gehad, jammer alleen dat ie niet ook daadwerkelijk gedraaid werd.

quote:
In ieder geval top even wat te roken met Original (als je gaat zitten, sta je niet meer op )

Dat heeft een moeite gekost, dat opstaan. :D
Marc.....S
Nou Onno ik kan je vertellen dat het zwaar loos ging daar. Af en toe was het een beetje teveel handje schudden, maarja dat maakt het wel extra leuk. Zat er lekker in iig, toch wel fijn om te horen dat er mensen naar trance vragen, dus heb dat aan het einde ook wel een beetje gedaan. Het was lekker vol daaro voor die bus. Publiek heeft zich vermaakt en ik al helemaal.
basvh

wat voor apperaatje staat er nu meteen rechts naast het mengpaneel. En nee geen wijze antwoorden zoals een cdj1000. Ik bedoel dat kleine rechthoekige met al die knopjes
GrooveCollect.
cycloops samplertje

kheb 'm hier ook thuis staan. leuk voor instant loopen om bij breaks te verlengen/veranderen of om platen die moeilijk uit te mixen zijn omdat ze snel afbreken, nog even te verlengen.

Topdaggie gehad. Veel boarders gezien van GC.
Helaas geen TA nichten ontmoet. :D

Bram denk ik trouwens net misgelopen, als ik zo naar je foto's kijk.

Foto's (gemaakt met een tel.)

MaGiK54

Is Ozgur.....Taliban af ofzo....waar is zijn baard gebleven...:p
SnuggLe
quote:
Originally posted by GrooveCollect.

Bram denk ik trouwens net misgelopen, als ik zo naar je foto's kijk.

Zag je wel staan, helemaal vooraan ,maar het was TE druk.
Toen ik even later weg was geweest en richting Renske ging (die ook vooraan zou moeten staan) was je weg.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 
Privacy Statement