|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Poseren oke, maar als hij nou weer als een gek 'zomaar' gaat schieten laat ik hem zijn cam opeten ;)
|
Ei is hier anders de expert in 'zomaar' gaan schieten. Vooral als je net een ijsje in je mond stopt of zo. :toothless
Wij zijn er rond een uurtje of elf denk ik. |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ei is hier anders de expert in 'zomaar' gaan schieten. Vooral als je net een ijsje in je mond stopt of zo. :toothless
Wij zijn er rond een uurtje of elf denk ik. |
hahahaha :D gelukkig laat ei hem thuis vanavond ;) |
|
|
| jp |
| Filmrolletjes zijn nog best duur, dan ga je toch niet zomaar wat in de rondte schieten :eek: |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by jp
Filmrolletjes zijn nog best duur, dan ga je toch niet zomaar wat in de rondte schieten :eek: |
ach ja.. digicams zijn best makkelijk ;) |
|
|
| Roger |
| tot vanavond mensen! |
|
|
| moogwai |
Ik ben er ook rond 23.30
Tot vanavond! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Engeltje
hahahaha :D gelukkig laat ei hem thuis vanavond ;) |
Ik kan natuurlijk nog altijd even langs huis om m op te pikken he :p |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik kan natuurlijk nog altijd even langs huis om m op te pikken he :p |
haha dan neem ik de ijsjes mee:toothless |
|
|
| eieregooie |
Zo we zijn vast als eerste terug hiero (muv de vroege afhakers natuurlijk :p). Heerlijk he, zo'n lege snelweg :D
Anyway, wat nog beter was was het feestje natuurlijk :D Die Sander weet wel hoe je dat moet bouwen :) Paar goeie knallers gehoord ook, en een hele vette waarvan ik inmiddels alweer de titel kwijt ben haha ook al heeft tijs t wel 3 keer gezegd ofzo :p
Mensen, het was gezellig!! |
|
|
| Roger |
zoo..! gaar en wel thuis aangekomen, afgezet door een schat van een mens;)
laten we maar beginnen met welke nummers ik kon onthouden
Deep Dish - Say Hello
Sasha - Xpander
Markus Schulz - Without You Near
Gabriel & Dresden - Dub Horizon
Lustral - Solace (Benz & MD's Aurium Remix) [Lost Language];)
Gabriel & Dresden - Portobello
Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Kutvocal Mix:p)
Chable & Bonnici - Ride (Have A Break Mix)
voor de rest kan ik niet meer echt veel herinneren maar er waren nog wel een paar nummers die ik wil weten, heb ze wel gevraagd maar ben het al weer vergeten
verder hoorde ik nog onder andere Cut & Run - Outta space (Booty space mix) voor sander begon:)
Dat is iig van me af geschreven:o Maar wat een ontzettend gave avond was dit zeg! Even mn kop buiten de deur gestoken en wat TA'ers ontmoet heel cool:D Sander draaide in het begin heel clubby wat sommige mensen geen hol aan vonden:p Maar gelukkig voor hen draaide hij later op de avond ongeveer de nummers hierboven
ik wil nog wel even klagen dat het er in de cocoon zo f*cking laag was:whip: je kan er niet eens een beetje springen of je hebt al een lamp in je hoofd:wtf: en de lightjockey mochten ze ook maar eens vervangen:o
Maar al met al was het zeer gezellig op een dansvloer half gevuld met TA:D |
|
|
| SnuggLe |
Wat nou vroege afhaker? Ik zit verdomme alvanaf 8 uur op mijn werk! Heb 4 uur geslapen:eek:
En roger: je moet ook niet zoveel springen! Al waren er mensen die nog veeeeel erger ADHD waren (ja, zelfs nog 10x erger dan Onno de springkoning)
Maar was een leuke avond, typ straks wel wat meer!
Oh 1 ding: Onno: Eveline :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| Hoe laat begon S.K. te draaien ???? |
|
|
|
|