return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 10)
View this Thread in Original format
M_Peror
quote:
Originally posted by SnuggLe
Poseren oke, maar als hij nou weer als een gek 'zomaar' gaat schieten laat ik hem zijn cam opeten ;)

Ei is hier anders de expert in 'zomaar' gaan schieten. Vooral als je net een ijsje in je mond stopt of zo. :toothless

Wij zijn er rond een uurtje of elf denk ik.
Engeltje
quote:
Originally posted by M_Peror
Ei is hier anders de expert in 'zomaar' gaan schieten. Vooral als je net een ijsje in je mond stopt of zo. :toothless

Wij zijn er rond een uurtje of elf denk ik.


hahahaha :D gelukkig laat ei hem thuis vanavond ;)
jp
Filmrolletjes zijn nog best duur, dan ga je toch niet zomaar wat in de rondte schieten :eek:
Engeltje
quote:
Originally posted by jp
Filmrolletjes zijn nog best duur, dan ga je toch niet zomaar wat in de rondte schieten :eek:


ach ja.. digicams zijn best makkelijk ;)
Roger
tot vanavond mensen!
moogwai
Ik ben er ook rond 23.30

Tot vanavond!
eieregooie
quote:
Originally posted by Engeltje
hahahaha :D gelukkig laat ei hem thuis vanavond ;)


Ik kan natuurlijk nog altijd even langs huis om m op te pikken he :p
Roger
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik kan natuurlijk nog altijd even langs huis om m op te pikken he :p


haha dan neem ik de ijsjes mee:toothless
eieregooie
Zo we zijn vast als eerste terug hiero (muv de vroege afhakers natuurlijk :p). Heerlijk he, zo'n lege snelweg :D

Anyway, wat nog beter was was het feestje natuurlijk :D Die Sander weet wel hoe je dat moet bouwen :) Paar goeie knallers gehoord ook, en een hele vette waarvan ik inmiddels alweer de titel kwijt ben haha ook al heeft tijs t wel 3 keer gezegd ofzo :p

Mensen, het was gezellig!!
Roger
zoo..! gaar en wel thuis aangekomen, afgezet door een schat van een mens;)
laten we maar beginnen met welke nummers ik kon onthouden

Deep Dish - Say Hello
Sasha - Xpander
Markus Schulz - Without You Near
Gabriel & Dresden - Dub Horizon
Lustral - Solace (Benz & MD's Aurium Remix) [Lost Language];)
Gabriel & Dresden - Portobello
Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden Kutvocal Mix:p)
Chable & Bonnici - Ride (Have A Break Mix)
voor de rest kan ik niet meer echt veel herinneren maar er waren nog wel een paar nummers die ik wil weten, heb ze wel gevraagd maar ben het al weer vergeten

verder hoorde ik nog onder andere Cut & Run - Outta space (Booty space mix) voor sander begon:)

Dat is iig van me af geschreven:o Maar wat een ontzettend gave avond was dit zeg! Even mn kop buiten de deur gestoken en wat TA'ers ontmoet heel cool:D Sander draaide in het begin heel clubby wat sommige mensen geen hol aan vonden:p Maar gelukkig voor hen draaide hij later op de avond ongeveer de nummers hierboven

ik wil nog wel even klagen dat het er in de cocoon zo f*cking laag was:whip: je kan er niet eens een beetje springen of je hebt al een lamp in je hoofd:wtf: en de lightjockey mochten ze ook maar eens vervangen:o

Maar al met al was het zeer gezellig op een dansvloer half gevuld met TA:D

SnuggLe
Wat nou vroege afhaker? Ik zit verdomme alvanaf 8 uur op mijn werk! Heb 4 uur geslapen:eek:


En roger: je moet ook niet zoveel springen! Al waren er mensen die nog veeeeel erger ADHD waren (ja, zelfs nog 10x erger dan Onno de springkoning)

Maar was een leuke avond, typ straks wel wat meer!


Oh 1 ding: Onno: Eveline :toothless
MaGiK54
Hoe laat begon S.K. te draaien ????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement