|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
NLTA meeting in de maak :wtf: |
Ja volgensmij kan het druk worden :D
Afterparty bij mij, met chocomel en joints :p |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja volgensmij kan het druk worden :D
Afterparty bij mij, met chocomel en joints :p |
Kan ik ipv joints DJ's aanvragen :gsmile: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emre
Kan ik ipv joints DJ's aanvragen :gsmile: |
Wat jij wil, wat jij wil. M&M's (zonder de blauwe) kan ook ;) |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by emre
NLTA meeting in de maak :wtf: |
Ja, inderdaad... ff op een rijtje...
Asperge
Justin q
Moogwai
Djdavid
Choochoo
Glaniskanis
Emre
Tijs08
Tim81
Matthijs
MaGiK54
Snuggle
Partyhardy!
M_peror
Engeltje...
Staan ook wat vraagtekens bij, 99% gangers enz...;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Weet nog niet zeker of ik kom.....ff kijken of ik vrij kan krijgen die woensdag.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Weet nog niet zeker of ik kom.....ff kijken of ik vrij kan krijgen die woensdag.... |
Joh, gewoon doorbikkelen doe ik ook ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Volgens de site duurt het tot 4 uur..... |
|
|
| Tim81 |
| Kijk es aan! Hopelijk kan ik wat mensen mee krijgen... eerst trainen en dan richting The Hague |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Kijk es aan! Hopelijk kan ik wat mensen mee krijgen... eerst trainen en dan richting The Hague |
Eerst salsa-en en dan richting de catacomben :D |
|
|
| eieregooie |
| Hehe, ik geloof dat ik ook verwacht wordt :p :D |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hehe, ik geloof dat ik ook verwacht wordt :p :D |
Hahaha ;)! Tot dinsdag |
|
|
| Asperge |
3 MEI
SANDER KLEINENBERG (SOLO)
NB: THIS EDITION WILL BE HELD IN CLUB COCOON
AND LASTS UNTIL 4AM!
:) |
|
|
|
|