|
[03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| Ik denk dat ik er rond 23.15 ben, pak de trein van kwart voor vanuit rotterdam dus... |
|
|
| jp |
| 23:13hr lijkt me een mooie tijd |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by jp
23:13hr lijkt me een mooie tijd |
maak er dan teminste 23:23 van:p |
|
|
| jp |
Joehoe 
Cocoon
Spui 6
Den Haag
 |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben er al heel vroeg, rond 22:15 oid denk ik. Anders moet ik weer vanuit salsa naar huis en daarna weer de stad in.
Volgensmij begon Sander toch al om 22:00 uur? |
|
|
| MaGiK54 |
| Kom toch wel ff een uurtje buurten.....ben waarschijnlijk wel weer vroeg pleite...heb vandaag wat extra uurtjes gedraaid, dus morgen wat later beginnen. |
|
|
| eieregooie |
| Ik ga zo maar eens even werken dan :) |
|
|
| Asperge |
| Ik ga nu maar eens naar mijn preparty adresje in rotterdam en als jullie vanavond iemand met ene lichtblauw gestreept overhempje zien stuiteren dan ben ik het:D |
|
|
| jp |
| Ik heb een zwarte Lonsdale trui, Pit Bull overhemd en zwarte Levi's aan. Natuurlijk ontbreken m'n glimmende Dr.Martin schoenen met Fred Perry sokken niet. Nee, alles is tot in de puntjes verzord :happy2: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb een zwarte Lonsdale trui, Pit Bull overhemd en zwarte Levi's aan. Natuurlijk ontbreken m'n glimmende Dr.Martin schoenen met Fred Perry sokken niet. Nee, alles is tot in de puntjes verzord :happy2: |
Kheb me kop al kaalgeschoren.... it, weet je wel....:D |
|
|
|
|